AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Noen optikere her som vil fortelle om jobben sin? Vurderer å starten på studiet til høsten! Er det gode jobbmuligheter? Hva ligger lønnen på? Anonymkode: 0724b...4dc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg er optiker! Det er et godt studie hvis du liker kundekontakt og kundeservice. Noen i klassen min fikk seg et lite «sjokk» over hvor mye mer butikkjobb det er enkelte steder! Du bør dessuten like å samarbeide med de du jobber med. Du kan jo selvfølgelig få jobb andre steder enn butikk, men du bør like å jobbe i butikk (fordi de andre jobbene er vanskelige å få, og kommer ikke ut så veldig ofte!) Startlønn nå ligger vel på 430.000-440.000 kr + bonuser på mellom 10.000 og 20.000 ved oppstart Kongsberg er en veldig koselig studentby, anbefaler deg å søke hybel på Papillon som ligger rett i byen, der var det godt miljø blant oss studentene da jeg gikk der Anonymkode: 82d38...f76
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Veldig gode jobbmuligheter forresten, de fleste i klassen min var alle tilbudt jobb ett halvt år før vi var ferdige. Vet ikke om noen som slet med å få seg jobb! Anonymkode: 82d38...f76
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er optiker! Det er et godt studie hvis du liker kundekontakt og kundeservice. Noen i klassen min fikk seg et lite «sjokk» over hvor mye mer butikkjobb det er enkelte steder! Du bør dessuten like å samarbeide med de du jobber med. Du kan jo selvfølgelig få jobb andre steder enn butikk, men du bør like å jobbe i butikk (fordi de andre jobbene er vanskelige å få, og kommer ikke ut så veldig ofte!) Startlønn nå ligger vel på 430.000-440.000 kr + bonuser på mellom 10.000 og 20.000 ved oppstart Kongsberg er en veldig koselig studentby, anbefaler deg å søke hybel på Papillon som ligger rett i byen, der var det godt miljø blant oss studentene da jeg gikk der Anonymkode: 82d38...f76 Det høres bra ut:) Er bekymret for at arbeidstidene vil fungere dårlig med familieliv.. Har du noen erfaring der? Får man tilrettelagt arbeidstiden når man har små barn? Anonymkode: 0724b...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå