Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen optikere her som vil fortelle om jobben sin? :) Vurderer å starten på studiet til høsten! Er det gode jobbmuligheter? Hva ligger lønnen på?

Anonymkode: 0724b...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er optiker!

Det er et godt studie hvis du liker kundekontakt og kundeservice. Noen i klassen min fikk seg et lite «sjokk» over hvor mye mer butikkjobb det er enkelte steder! Du bør dessuten like å samarbeide med de du jobber med. :) Du kan jo selvfølgelig få jobb andre steder enn butikk, men du bør like å jobbe i butikk (fordi de andre jobbene er vanskelige å få, og kommer ikke ut så veldig ofte!)

Startlønn nå ligger vel på 430.000-440.000 kr + bonuser på mellom 10.000 og 20.000 ved oppstart :)

Kongsberg er en veldig koselig studentby, anbefaler deg å søke hybel på Papillon som ligger rett i byen, der var det godt miljø blant oss studentene da jeg gikk der :)

Anonymkode: 82d38...f76

AnonymBruker
Skrevet

Veldig gode jobbmuligheter forresten, de fleste i klassen min var alle tilbudt jobb ett halvt år før vi var ferdige. Vet ikke om noen som slet med å få seg jobb!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er optiker!

Det er et godt studie hvis du liker kundekontakt og kundeservice. Noen i klassen min fikk seg et lite «sjokk» over hvor mye mer butikkjobb det er enkelte steder! Du bør dessuten like å samarbeide med de du jobber med. :) Du kan jo selvfølgelig få jobb andre steder enn butikk, men du bør like å jobbe i butikk (fordi de andre jobbene er vanskelige å få, og kommer ikke ut så veldig ofte!)

Startlønn nå ligger vel på 430.000-440.000 kr + bonuser på mellom 10.000 og 20.000 ved oppstart :)

Kongsberg er en veldig koselig studentby, anbefaler deg å søke hybel på Papillon som ligger rett i byen, der var det godt miljø blant oss studentene da jeg gikk der :)

Det høres bra ut:) Er bekymret for at arbeidstidene vil fungere dårlig med familieliv.. Har du noen erfaring der? Får man tilrettelagt arbeidstiden når man har små barn?

Anonymkode: 0724b...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...