lillesky Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Hvordan i huleste kan en selger i Kina ta 50 euro for å sende ei veske fra Kina til Norge?! Jeg tror jeg har rotet meg borti noe tull nå...
Nella Skrevet 19. juni 2005 #2 Skrevet 19. juni 2005 Det hørtes ekstremt mye ut ja.... Vilel sendt en mail til posten norge, evnt ringt de i morra å hørt om de visste priser for å sende Kina-->Norge... Det er litt opp og ned med porto altså. Hadde tenkt å kjøpe noe fra Australia en gang og da ble det også en heftig porto så jeg droppet det. England og USA har fine takster sånn til en annen gang, men kanskje ikke så fin veske......
Gjest silmarillion Skrevet 19. juni 2005 #3 Skrevet 19. juni 2005 Det er mange som selger billig men som tar svindyr porto for å ta igjen litt av det tapte. Endel selgere tar også ekspedisjonsgebyr som kan være rimelig høyt. Kanskje det er endel av de 50 euro du må betale.
Cinnamon Skrevet 19. juni 2005 #4 Skrevet 19. juni 2005 Det er lurt å spørre om portoen før du byr så slipper du slike overraskelser.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #5 Skrevet 19. juni 2005 Det er lurt å spørre om portoen før du byr så slipper du slike overraskelser. Definitivt! Er mange som selger ting kjempebillig, og tar altfor mye i porto/pakking for å slippe unna gebyr. Fascinerende hvordan porto ofte er billigere fra utlandet enn det ville vært i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå