Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg er mann på et kvinneforum..
Det jeg tenker på er, om jeg ser en dame ute på gaten eller et utested, og syens hun er vakker, det kan jo være både utseende, personlighet, bekledning og  utstråling som avgjør om hun er vakker.
Så kaster man et blikk ekstra da, men blikk fra ukjente menn blir ofte sett på som slesk. Jeg forstår jo det med uønsket oppmerksomhet, men et ekstra lite blikk er jo ikke fordi man ser på henne som et objekt. 
Har det betydning hvordan mannen ser ut, eller hans alder?
Hvorfor kan det ikke oppfattes som et kompliment? Det er vel hyggelig at noen synes du er vakker.
Innerst inne har vi vel alle et ønske om at andre skal finne oss attraktive?
Og bare for å slå fast et "blikk" kan være så enkelt so må snu seg på gata, ikke stirre, kun to sekunder ekstra, jeg forstår nemlig at stirrende siklende menn ikke er spesielt hyggelig.
Det jeg vel egentlig lurer på kan et ekstra blikk møte øynene i to sekunder et lite smil og et nikk være positivt, eller er det alltid oppfattet som at han vil noe mer og er ute etter å få deg til sengs?

Anonymkode: bbfa4...4a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg er mann på et kvinneforum..
Det jeg tenker på er, om jeg ser en dame ute på gaten eller et utested, og syens hun er vakker, det kan jo være både utseende, personlighet, bekledning og  utstråling som avgjør om hun er vakker.
Så kaster man et blikk ekstra da, men blikk fra ukjente menn blir ofte sett på som slesk. Jeg forstår jo det med uønsket oppmerksomhet, men et ekstra lite blikk er jo ikke fordi man ser på henne som et objekt. 
Har det betydning hvordan mannen ser ut, eller hans alder?
Hvorfor kan det ikke oppfattes som et kompliment? Det er vel hyggelig at noen synes du er vakker.
Innerst inne har vi vel alle et ønske om at andre skal finne oss attraktive?
Og bare for å slå fast et "blikk" kan være så enkelt so må snu seg på gata, ikke stirre, kun to sekunder ekstra, jeg forstår nemlig at stirrende siklende menn ikke er spesielt hyggelig.
Det jeg vel egentlig lurer på kan et ekstra blikk møte øynene i to sekunder et lite smil og et nikk være positivt, eller er det alltid oppfattet som at han vil noe mer og er ute etter å få deg til sengs?

Anonymkode: bbfa4...4a9

Så lenge det ikke er stirring, tar jeg det alltid som et kompliment og liker det :)

Anonymkode: e7cd4...873

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig vennlig øyekontakt er best. All øyekontakt der man forsøker å fortelle "du er hot!" eller "deg vil jeg ha sex med" er ufattelig ekkelt og kvalmende. Jeg har fått blikk kontakt med mange flotte menn, og felles for disse er at de på en måte er seg selv i øyeblikket. Ikke noe påtatt, ikke noe forsøk på å signalisere tiltrekning. Kun helt naturlige. 

Da er det et kompliment å bli sett. Når fokuset er på øynene og ikke alt det andre.

Anonymkode: f64bb...6a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...