Hjelpmg Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Min datter på 11 år som blir 12 om 3 dager ( 10. April) Jeg har ingen anelse på hva jeg kan kjøpe henne, hun intreserer seg kun i hester. Hun har helt på med hest hele livet. Har noen tips til hva jeg kan kjøpe?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Et abonnement på hesteblader?Da jeg var ung var det noe som het ponniklubben. Har hun egen hest som dere har på stall? Hvis ikke så kan du bestille hesteridning, hvis det er mulig å få til i disse dager Anonymkode: 6db71...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Snakk med foreldrene, hun trenger sikkert noe utstyr. Leser unge folk fortsatt blader? Anonymkode: a15a6...c01
Kinder Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et abonnement på hesteblader?Da jeg var ung var det noe som het ponniklubben. Har hun egen hest som dere har på stall? Hvis ikke så kan du bestille hesteridning, hvis det er mulig å få til i disse dager Anonymkode: 6db71...7d8 Pennyklubben eksisterer fortsatt, om det var den du tenkte på. Men det kan bli dyrt i lengden. Så lenge 12-åringen er hesteinteressert og holder på med hest er det mange muligheter, uavhengig hvilket prisnivå du legger deg på. For eksempel bøker om hester, sengetøy, dagbok med bilde av hest på til utstyr barnet trenger for stell av hest og ridning. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med foreldrene, hun trenger sikkert noe utstyr. Leser unge folk fortsatt blader? Anonymkode: a15a6...c01 Forledrene??? Det er mora som spør... Anonymkode: 87501...bed
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Tror nok hun kanskje også kan bli glad for noen fine klær. Kanskje sko? Anonymkode: c7ee3...5e3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 Ipad og hettegenser Anonymkode: 7e009...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå