Gå til innhold

Når sex ikke er bra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å gi opp sexlivet med samboeren. Det funke bare ikke for meg lengere. Forspillet vi har er bare som han blir tent av. Selve sexen ligg jeg som han vil. Alltid de samme stillingene og lite fokus på meg.  Blir alltid fingra på slutten så jeg også for komme så det er positivt. Savne lidenskap. Kyss og berøring. Se på hverandre. Bli sleika. Gi blowjob. Ikke må ha rollespill. Bare være kjæresta som vil nyte og gi til hverandre.. Har tatt opp flere ganga om sexlivet. Men blir det samme bestandig. Har tenkt å bestille en sexdukke til han. Så kan han ha de rollespillene og ha ei dukke som ligg som han vil og kan bestemme over..

Har ikke tenkt å være utro, men likavel ikke ha sex mer..  

Anonymkode: ccc35...216

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump. Dere passer ikke sammen. Livet er for kort til å ha det rævva. 

Anonymkode: 26528...e06

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det ned til han så kanskje han skjønner hvor ille det står til. Noen ganger må man ha ting inn med ord for å fatte det. Hos meg er den intimiteten ekstremt viktig i et forhold, heller singel enn et forhold uten sex eller mulighet for forbedringer. 

Anonymkode: 6eacf...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du har ligget litt for mye rundt. Da blir man ofte litt mer kresen og husker tilbake på tidligere opplevelser. Sånn er det bare.

Anonymkode: 5f41c...753

Skrevet (endret)

Sex er nok viktigere for å holde forholdet sammen enn vi skulle tro, uten sex dør jo alt ut...

Er man mere kosete på dagtid og beviser at man elsker hverandre, blir turen på loftet mye hyggeligere...

Det finnes jo masse tips på å få fart på sexlivet igjen, men det hjelper vel lite hvis han er ensporet?

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du har ligget litt for mye rundt. Da blir man ofte litt mer kresen og husker tilbake på tidligere opplevelser. Sånn er det bare.

Anonymkode: 5f41c...753

Tull og tøys! Jeg er i 40-årene og har hatt 4 av ca 35-40 partnere som jeg har hatt sex med over perioder på over 1 år. Skulle ikke hatt bra sex igjen jeg da. :P

Anonymkode: 6eacf...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...