Gjest Emet Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Er det noen vits? Eller blir det for jævelig dyrt?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Det blir veldig dyrt, men dersom du ikke har noen å øvelseskjøre med på fritiden så blir det vel den eneste muligheten. Anonymkode: c6ec9...937
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Jeg fikk bare øvelseskjørt privat 5-6 ganger og tok vel 10 ekstra timer med kjørelærer i tillegg til pakken. Anonymkode: efda3...9ea
poli10 Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 11 timer siden, Emet skrev: Er det noen vits? Eller blir det for jævelig dyrt? Vel, du kan ikke ta lappen hjemme i hvert fall. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 11 hours ago, Emet said: Er det noen vits? Eller blir det for jævelig dyrt? Om det er noen vits? Om du trenger lappen er det jo noen vits. Jeg trengte den til jobb, og tok alt på kjøreskole. Men det ble dyrt ja. Anonymkode: b43b1...eea
Minya Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Jeg tok lappen kun på skole. Jeg hadde sittet bak rattet på vår egen bil i ca en time to forskjellige søndager sammen med HrMinya like før vi skulle kjøpe ny bil i 2015, og bilen vi byttet til var automat og jeg ønsket å lære med manuell, så ble det med de to søndagene før jeg begynte på kjøreskole. Vi kjørte i tjue minutter med den nye bilen på en bortgjemt parkeringsplass fordi det viste seg at L'en vi hadde ikke festet seg magnetisk på den nye lettmetallsbilen, så da ble det med det. Jeg tror jeg betalte totalt 22 000 eller der omkring, inkludert teoriprøve, oppkjøring og alle de obligatoriske timene. Mener jeg hadde 12 dobbeltimer og en enkelttime av rene kjøretimer, men jeg er ikke 100% sikker på det. Jeg hadde en eller to kjøretimer (dobbeltimer altså) i uka fra midten av november 2015, til februar 2016 da jeg tok langkjøringa, og så fikk jeg ikke oppkjøring før i starten av april. I mellomtiden hadde kjørelæreren min byttet bil, så jeg hadde to ekstra kjøretimer mellom februar og april kun for å venne meg til bilen før oppkjøring. Jeg betalte ikke for en sånn pakkeløsning, jeg betalte for alle timer og alt obligatorisk separat.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Jaja som alltid når noen spør om pris på førerkort kommer alle skryte-postene.. "Jeg hadde bare tre ekstra kjøretimer, betalte kanskje 8.000kr for hele greia" blahblhablhblbh Anonymkode: 4db63...998
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja som alltid når noen spør om pris på førerkort kommer alle skryte-postene.. "Jeg hadde bare tre ekstra kjøretimer, betalte kanskje 8.000kr for hele greia" blahblhablhblbh Anonymkode: 4db63...998 For et opplysende svar til ts da du Anonymkode: c9997...558
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå