AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg trodde aldri jeg skulle ende opp frustrert pga for lite sex. Samboeren min legger seg veldig tidlig og står opp veldig tidlig fordi det er så digg å være alene med kaffekoppen på morgenkvisten. Vi er hjemme begge to om dagen. Jeg sa at det hadde vært fint med litt mer tid i senga sammen, men da sa han at vi er så mye sammen på dagtid, at det får vel holde..🙄 og at vi tross alt så på film sammen her om dagen ( i senga). Tok ikke hintet. Vi har ikke barn og bodd sammen i 6 måneder. Jeg har begynt å legge meg før for å kanskje ha en sjans, men da leser han og er i sin egen verden eller så trett at han sovner før jeg får lagt hodet på puta. Jeg har prøvd å provosere litt, lagt meg splitter naken, men han er så tafatt. Jeg finner det avtennende å måtte forføre en mann. Jeg har gjort det, fordi jeg skjønner at det må til, men frustrerende at jeg må trå til for at det skal bli noe. Jeg kommer ut i bare håndkle, men han ser ikke ut til å bry seg. De siste 14 dagene har vi hatt sex 1 gang. Vi har all tid i verden nå, men minimalt med sex. Jeg føler meg lite tiltrekkende. Med eksen var det sex et par gangen i uken, men ofte 3, og det i travle hverdager. Vi hadde sex flere ganger på en dag. Han tok på meg uoppfordret. Snakker jeg med han om det, vil det jo bli kleint og spenningen blir totalt borte. Da blir det rene tvangen. Vi er i 30-årene Hva gjør jeg med dette. Går ut over humør, selvtillit og samboerskap Anonymkode: 4ce1b...28c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Du er, som du påpeker, i 30-årene. Altså godt voksen. Så svaret er selvsagt at du prater med partneren din om det, dersom du har ambisjoner om å beholde både han og sexlivet ditt. Det siste kan en anta er en ambisjon alle med normal selvrespekt bør ha, det første (om du bør beholde han) avhenger av om han øker livskvaliteten din eller ei. Så gjør deg klar for en prat. Og husk at du er voksen, så å være passiv-aggressiv er ikke ok oppførsel. Anonymkode: 45619...f64 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Å herregud, dette er ikke normalt. Mon tro om han er bekymret/stresset el? Anonymkode: 12295...b12 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok ikke hintet. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å provosere litt, lagt meg splitter naken, men han er så tafatt. Jeg finner det avtennende å måtte forføre en mann. Synes du virker like tafatt jeg. Kanskje han finner det avtennende å måtte forføre deg hver gang. Og et hint, hvorfor ikke gjøre litt mer enn å hinte?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Hint funker ikke på menn, og menn blir like lei som damer av å alltid måtte ta initiativ. Prat sammen! Anonymkode: 4fb5c...090
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Den rare tida vi er i kan virke mer inn på psyken hans enn du tror, men uansett er det bekymringsverdig med en sånn forandring etter bare et halvår i samme hus. En ordentlig samtale er det eneste rette. Anonymkode: 1f863...cdd
Katten.2.0 Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Er det såpass sjeldent at kjæresten din ser deg naken at dét skal oppfattes som en invitasjon? 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 53 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Er det såpass sjeldent at kjæresten din ser deg naken at dét skal oppfattes som en invitasjon? Er det alt du greier å få ut av HI ? For mange er det ikke vanlig å ligge naken, og et ganske vanlig tegn for å hinte om tilgjengelighet. Problemet er jo at det skjer en endring over relativt kort tid, og at alt burde ligge til rette for å ha mye sex nå. Anonymkode: 1f863...cdd
Katten.2.0 Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Er det alt du greier å få ut av HI ? For mange er det ikke vanlig å ligge naken, og et ganske vanlig tegn for å hinte om tilgjengelighet. Problemet er jo at det skjer en endring over relativt kort tid, og at alt burde ligge til rette for å ha mye sex nå. Anonymkode: 1f863...cdd Nope. Men de fleste andre tanker er luftet, og det var dette jeg selv ble nysgjerrig på angående HI.
herzeleid Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg lite tiltrekkende. Med eksen var det sex et par gangen i uken, men ofte 3, og det i travle hverdager. Vi hadde sex flere ganger på en dag. Han tok på meg uoppfordret. Anonymkode: 4ce1b...28c Kan det ikke hende at han har det på samme måten om det stort sett er han som må ta initiativ?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er, som du påpeker, i 30-årene. Altså godt voksen. Så svaret er selvsagt at du prater med partneren din om det, dersom du har ambisjoner om å beholde både han og sexlivet ditt. Det siste kan en anta er en ambisjon alle med normal selvrespekt bør ha, det første (om du bør beholde han) avhenger av om han øker livskvaliteten din eller ei. Så gjør deg klar for en prat. Og husk at du er voksen, så å være passiv-aggressiv er ikke ok oppførsel. Anonymkode: 45619...f64 Gjort det nå, og det gikk ikke bra. Fikk høre alt fra at han har ofret hobbier for meg og at han faktisk må få ha den lesetiden for seg selv. Han ba meg få en hobby. Klagde på hvor sliten han alltid er fordi han går tur med hunden hver morgen. Så i dag hadde han ikke gått med hunden. Jeg spurte " har vaskemaskinen fungert" så svarer han bare " nei, ser du ikke det, er jo dritt og møkk på alt" Så er elendig stemning. Jeg sa gjentatte ganger at der er et nytt " problem" og at vi fungerer fint eller, men at jeg har lyst på mer sex og at det er like mye min oppgave, men at han er så opptatt hver kveld. Ble helt grusom stemning og o dag " hevner han seg" ved å ikke være snill på de andre tingene slik at jeg skal se hvor heldig jeg er Anonymkode: 4ce1b...28c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort det nå, og det gikk ikke bra. Fikk høre alt fra at han har ofret hobbier for meg og at han faktisk må få ha den lesetiden for seg selv. Han ba meg få en hobby. Klagde på hvor sliten han alltid er fordi han går tur med hunden hver morgen. Så i dag hadde han ikke gått med hunden. Jeg spurte " har vaskemaskinen fungert" så svarer han bare " nei, ser du ikke det, er jo dritt og møkk på alt" Så er elendig stemning. Jeg sa gjentatte ganger at der er et nytt " problem" og at vi fungerer fint eller, men at jeg har lyst på mer sex og at det er like mye min oppgave, men at han er så opptatt hver kveld. Ble helt grusom stemning og o dag " hevner han seg" ved å ikke være snill på de andre tingene slik at jeg skal se hvor heldig jeg er Anonymkode: 4ce1b...28c Han høres jo kanskje ikke så voksen ut 😳 Det handler jo ikke om hva han ofrer for deg. Men okei, lesetiden er viktig for han, så den får han nesten ha. Hva med om du lufter hunden tidlig for så å krype tilbake i sengen for litt morgensex? Kanskje ikke stemning for det nå. Han har sikkert andre kvaliteter siden du vil fikse problemet. Hva gjør dere på dagtid? Kn dere bruke litt tid fra hverandre? Ikke så mye å finne på utenfor hjemmet, men.. kanskje du og hunden kan gå en lang tur med en venn? Kan du sette deg et par timer på cafè? Har dere en veranda du kan bruke? Så dere får litt egentid i denne tiden. Jeg kan merke det litt at jeg blir litt «lat» av den tilværelsen her, blir mye hjemmesitting og det er ikke bra for noe. Kan dere gjøre noe annet sammen for å styrke forholdet litt? Gå en tur å grille pølser? Lage kinokveld hjemme? Bare for å få noe annet å gjøre og for å kunne prate litt om generelle ting, bare gjøre noe sammen? Prøv å ikke tenk sex noen dager (1-2 uker?) men fokuser på å ha det fint sammen, gi en klem ekstra, kil litt på armen osv, få nærhet uten sex, så kanskje det kommer? håper det løsner! Anonymkode: b7075...a92
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Jobber han hjemmefra? Hvis han blir så sliten av å gå tur med hunden og å være hjemme hele dagen, så er han i ganske dårlig form. Psykisk. Kanskje situasjonen tærer på han eller kanskje er det noe helt annet. Det at han blir så sur nå tyder nesten på at det ligger noe mer bak. Men det er jo umulig for andre her inne å vite.. Kan være misfornøyd med å være i et forhold generelt, tap av egentid osv, ikke akkurat misfornøyd med deg eller sex med deg. Ellers så skjønner jeg deg godt, er ikke bare å ta iniativ når man føler seg avvist allerede før man starter. Anonymkode: 60929...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han høres jo kanskje ikke så voksen ut 😳 Det handler jo ikke om hva han ofrer for deg. Men okei, lesetiden er viktig for han, så den får han nesten ha. Hva med om du lufter hunden tidlig for så å krype tilbake i sengen for litt morgensex? Kanskje ikke stemning for det nå. Han har sikkert andre kvaliteter siden du vil fikse problemet. Hva gjør dere på dagtid? Kn dere bruke litt tid fra hverandre? Ikke så mye å finne på utenfor hjemmet, men.. kanskje du og hunden kan gå en lang tur med en venn? Kan du sette deg et par timer på cafè? Har dere en veranda du kan bruke? Så dere får litt egentid i denne tiden. Jeg kan merke det litt at jeg blir litt «lat» av den tilværelsen her, blir mye hjemmesitting og det er ikke bra for noe. Kan dere gjøre noe annet sammen for å styrke forholdet litt? Gå en tur å grille pølser? Lage kinokveld hjemme? Bare for å få noe annet å gjøre og for å kunne prate litt om generelle ting, bare gjøre noe sammen? Prøv å ikke tenk sex noen dager (1-2 uker?) men fokuser på å ha det fint sammen, gi en klem ekstra, kil litt på armen osv, få nærhet uten sex, så kanskje det kommer? håper det løsner! Anonymkode: b7075...a92 Vi har lagd kinokveld og gjort hyggelige ting også, men sexen uteblir. Det er derfor dette er så rart. Jeg kysser han, holder han i hånden. Han gjør alt han kan for å gjøre meg fornøyd på hjemmebane, men sex uteblir. Vi er sammen, men ikke sammen, om du skjønner. Dype samtaler uteblir, sex uteblir. Vi er bare fysisk med hverandre. Føler ofte at han er så opptatt av plikter og rutiner at forholdet også blir en del av sjekklisten og at der ikke kommer fra hjertet. Vi hadde mer sex da vi datet og bodde langt fra hverandre enn nå. Kanskje vi trenger tid på hver vår kant en stund, men i hverdagen blir det også lite sex, for da er det tidsklemma. Jeg har i alle fall sagt hva jeg vil, så da vet han at min lyst er der og ikke er en stopper, så får vi se Ts Anonymkode: 4ce1b...28c
sic Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 (endret) På 7.4.2020 den 10.30, AnonymBruker skrev: Jeg trodde aldri jeg skulle ende opp frustrert pga for lite sex. Samboeren min legger seg veldig tidlig og står opp veldig tidlig fordi det er så digg å være alene med kaffekoppen på morgenkvisten. Vi er hjemme begge to om dagen. Jeg sa at det hadde vært fint med litt mer tid i senga sammen, men da sa han at vi er så mye sammen på dagtid, at det får vel holde..🙄 og at vi tross alt så på film sammen her om dagen ( i senga). Tok ikke hintet. Vi har ikke barn og bodd sammen i 6 måneder. Jeg har begynt å legge meg før for å kanskje ha en sjans, men da leser han og er i sin egen verden eller så trett at han sovner før jeg får lagt hodet på puta. Jeg har prøvd å provosere litt, lagt meg splitter naken, men han er så tafatt. Jeg finner det avtennende å måtte forføre en mann. Jeg har gjort det, fordi jeg skjønner at det må til, men frustrerende at jeg må trå til for at det skal bli noe. Jeg kommer ut i bare håndkle, men han ser ikke ut til å bry seg. De siste 14 dagene har vi hatt sex 1 gang. Vi har all tid i verden nå, men minimalt med sex. Jeg føler meg lite tiltrekkende. Med eksen var det sex et par gangen i uken, men ofte 3, og det i travle hverdager. Vi hadde sex flere ganger på en dag. Han tok på meg uoppfordret. Snakker jeg med han om det, vil det jo bli kleint og spenningen blir totalt borte. Da blir det rene tvangen. Vi er i 30-årene Hva gjør jeg med dette. Går ut over humør, selvtillit og samboerskap edit: nm Endret 8. april 2020 av sic
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje vi trenger tid på hver vår kant en stund Ca resten av livet? Han har vært i forholdet lenge nok til å begynne å slappe av, og vise sin egentlige personlighet. Og den er ikke så bra. Anonymkode: 1f863...cdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå