Musemor og tre søt Skrevet 7. april 2020 #1 Del Skrevet 7. april 2020 Inntil i sommer løp jeg en del, så slo jeg ryggen og det har ikke blitt så mye etter det. På søndag var jeg smertefri og prøvde meg er runde. Dere vet hvordan det er, når man ikke har løpt på en stund blir man støl. spesielt 2 dager etter. Er så støl på fremsiden av lårene at jeg har problemer med å bevege på meg. Har også en del jeg skulle ha gjort i dag. Noen med gode forslag på hva som hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Del Skrevet 7. april 2020 Isbad eller en kald dusj skal visstnok hjelpe mot stølhet. Ellers er det ibux og/eller paracet om du har skikkelig vondt. Anonymkode: 7fceb...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. april 2020 #3 Del Skrevet 7. april 2020 Varm dusj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 8. april 2020 #4 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg synes varm dusj kan funke. Ellers kansje litt lett aktivitet for og få inn litt bevegelse for og løse opp. Ellers må man bare ta det litt med ro til det går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Del Skrevet 8. april 2020 Hvis det er skikkelig ille, ibux. Anonymkode: bfdbb...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #6 Del Skrevet 8. april 2020 Det går jo over av seg selv. Jeg har vært så støl at jeg ikke har klart trappene opp til kontoret. Utrolig flaut. Anonymkode: a3022...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. april 2020 #7 Del Skrevet 8. april 2020 Eneste som faktisk hjelper, er bevegelse. For å få i gang blodsirkulasjonen i musklene. Så ut å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. april 2020 #8 Del Skrevet 8. april 2020 På 7.4.2020 den 9.31, Musemor og tre søt skrev: Inntil i sommer løp jeg en del, så slo jeg ryggen og det har ikke blitt så mye etter det. På søndag var jeg smertefri og prøvde meg er runde. Dere vet hvordan det er, når man ikke har løpt på en stund blir man støl. spesielt 2 dager etter. Er så støl på fremsiden av lårene at jeg har problemer med å bevege på meg. Har også en del jeg skulle ha gjort i dag. Noen med gode forslag på hva som hjelper? Ja ut å gå. Rolig tur. Gå en time eller mere. Jeg sier ikke du blir bedre, men du blir ihvertfall ikke noe værre. Tøy litt forsiktig etterpå og kansje litt underveis også. Så neste gang du starter så start forsiktig. Et par roligere økter før du løper løs. Da slipper du å bli så støl også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. april 2020 #9 Del Skrevet 8. april 2020 Strekk ut - det hjelper i hvert fall meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå