Gå til innhold

Er det greit å ligge rundt i korona krisen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en annen tråd blir jeg litt overrasket at folk forsvarer at det er greit å møte nye sex partnere under tiltakene. Men skal du ut i parken er det fy fy hvis du ikke holder avstand??

Anonymkode: db360...6e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er aldri greit å ligge rundt

Anonymkode: e9df6...103

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er aldri greit å ligge rundt

Anonymkode: e9df6...103

Tror du og jeg er i mindretall her slik jeg oppfatter Internett disse dager.😊 ts

AnonymBruker
Skrevet

Seff har man ikke sex med nye mennesker nå. Man setter liv og helse i fare. 

Dessverre er folk idioter. 

Anonymkode: 404e3...80e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seff har man ikke sex med nye mennesker nå. Man setter liv og helse i fare. 

Dessverre er folk idioter. 

Anonymkode: 404e3...80e

Det virker som sex trumfer alt. Om det så hadde vært portforbud. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel greit hvis man setter opp en plastikkduk mellom hverandre og kun har et hull til penis. Etter hva jeg har lest har man ikke funnet corona i sæd. Altså ingen kyssing, ta på hverandre eller annen berøring enn penisen.

Siden man må praktisere sexen kun på denne måten tror jeg den appelerer bare til helt spesielt interesserte.

Anonymkode: 3efe0...c82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om det, hadde sex forrige uke med en ny jeg dater. Dette er jo bare en litt kraftigere influensaepidemi🙄 Hadde andre ting vært åpent som treningssenter/fritidsaktiviteter kunne jeg sikkert klart å distrahere meg på andre måter, men det er jo faen ingenting annet å gjør enn å ha sex og gå tur

Anonymkode: 0ab57...cb0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke så mye om det, hadde sex forrige uke med en ny jeg dater. Dette er jo bare en litt kraftigere influensaepidemi🙄 Hadde andre ting vært åpent som treningssenter/fritidsaktiviteter kunne jeg sikkert klart å distrahere meg på andre måter, men det er jo faen ingenting annet å gjør enn å ha sex og gå tur

Så bare du får sex med hvem som helst du vil så driter du i at du sprer smittsomme virus sykdommer videre til andre...for en "med menneskelig" holdning 

Anonymkode: a82d7...d19

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe om at folk har sex med nye partnere eller ligger rundt i disse tider.

Men jeg har en fast partner som jeg har hatt i flere mnd, og som jeg er mye med (fwb). Henger med han nesten døgnet rundt, mer enn til vanlig. Jeg er kanskje ikke så mye bedre selv 😅

Anonymkode: 782d9...6ee

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn jeg oppfatter mange i samfunnet. 

Gjest Bohrman
Skrevet

Ja, så lenge dere ikke er flere enn fem om gangen.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er vel greit hvis man setter opp en plastikkduk mellom hverandre og kun har et hull til penis. Etter hva jeg har lest har man ikke funnet corona i sæd. Altså ingen kyssing, ta på hverandre eller annen berøring enn penisen.

Siden man må praktisere sexen kun på denne måten tror jeg den appelerer bare til helt spesielt interesserte.

Anonymkode: 3efe0...c82

De har funnet Korona i tarmene, så hvordan kan du mene det skulle være trygt å utveksle kroppsvesker med andre mennesker som du ikke vet er friske eller ei?

Anonymkode: 0f41a...824

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil påstå at det er en rimelig dum sjanse å ta nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2020 den 16.22, Bohrman skrev:

Ja, så lenge dere ikke er flere enn fem om gangen.

😂 

Anonymkode: e97cd...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...