Sitronterte Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg er på vei til min seng. Men det slo meg at jeg er litt utenfor den normale rytmen min. Normalt er jeg litt streng og liker å legge meg til "normal" tid. Og jeg liker å stå opp til "normal" tid. Men så er alt litt opp og ned i disse tider. Slik som nå, er det jo veldig sent og jeg blir litt paff når jeg ser på klokken. Til vanlig ville jo ikke dette skjedd. Hvordan tilbringer dere dagene deres? Og når går dere å legger dere osv? Er det mye annerledes enn "normalt"? God natt fra meg og håper dere alle har det bra.
Hmmmmmm Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Jeg våknet plutselig, og nå får jeg ikke sove:( La meg halv elleve, elleve. Våkner 06.30-08.00 Ikke store forskjellen, men jeg ligger mye på sofaen om dagen
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Jeg våkner kl 5. Jobber 1-2 timer, så drikker jeg kaffe med nett og nyheter (nå). Så jobb 1-2 timer, frokost, så setter jeg på musikk og rydder huset, rer opp seng, og holder det ajour. Jobb i 1-2 timer. Så løper eller går jeg en tur. Spiser lunsj. Jobb 2-3 timer. Tar unna et prosjekt i hus eller hage, eller tar ukas handletur. Bruker mye tid på kjøkkenet. På kvelden er det enten prat/TV og 1-3 glass vin med samboeren. Eller jeg jobber litt til, er mange av kollegaene mine som har snudd døgnet, så jeg tilpasser meg dem. Sovner kl 22. Følger samme rutine i helgene, men da en god del mindre jobb og mer PC. Merker at søvnen blir elendig de dagene jeg ikke følger rutinen med trening/tur ute + prosjekt i huset. Hodet trenger noe annet enn skjermtid. Anonymkode: 6df0f...268 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 4:30 står opp 05:00 Start hjemmekontor. 12:00-13:00 gåtur i lunsjen hvis ingen møter, forbereder middag (matkasse) 17:00 Slutt hjemmekontor. Går tur eller forbereder middag (avhengig av hva jeg rakk i lunsjen). 19:00 Samboer kommer hjem. Går evt en liten tur sammen med han. 20:00 middag. 21:00 legger oss, ser litt Netflix. Virker kanskje ikke så spennende, men jeg har det fint:) Anonymkode: 08c71...22e 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Sliter med døgnrytmen, men får jobbet det jeg skal hjemmefra. Ellers så har jeg ingen sosial omgang med venner eller går på besøk til familiemedlemmer av hensyn. Går turer med familien jeg bor med, handler en gang i uken, ser netflix og hbo mer enn vanlig, henger på kg, trener hjemme. En øl eller litt vin i ny og ne. Og sånn går nu dagan Anonymkode: 70f75...c44
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Sover alt for mye, daffer, depper, utsetter skolearbeid og husarbeid, jobber alt for mye. Har ikke godt av dette, savner skolen og rutiner. 😩 Anonymkode: 8204a...c62
Gjest Forumhei Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 Jobbet mye, mye overtid spare til hus nummer 2😍
Hanako Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Står opp på formiddagen, er på nettet, spiller dataspill, går og handler ved behov, lager middag, mer nettsurfing, gjør ting jeg ikke skal gå inn på i detalj her, ser på TV, legger meg, rinse and repeat.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 10 timer siden, Hanako skrev: Står opp på formiddagen, er på nettet, spiller dataspill, går og handler ved behov, lager middag, mer nettsurfing, gjør ting jeg ikke skal gå inn på i detalj her, ser på TV, legger meg, rinse and repeat. Mye det samme her. Pluss trening, foto og trialkjøring (av alle ting)😁 Anonymkode: fd9ee...1a6 1
Hanako Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye det samme her. Pluss trening, foto og trialkjøring (av alle ting)😁 Anonymkode: fd9ee...1a6 Ah, glemte trening, det gjør jeg også, er selvsagt ikke det samme å trene hjemme som å trene på et senter, men bedre enn ingenting.
Love&Hate Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 Jeg har funnet meg en ny hobby. Henge rundt her på KG og irritere folk helt til de begynner å grine.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 På 12.4.2020 den 3.10, Love&Hate skrev: Jeg har funnet meg en ny hobby. Henge rundt her på KG og irritere folk helt til de begynner å grine.. Sitter du på kg 03.10 på en søndag.. ❤️❤️ Håper ting blir bedre for deg, du er ikke alene! trist å lese, syntes synd på deg. Anonymkode: 1d87e...cd0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Lever helt som normalt. Minimalt med endringer for min del. Jeg og kona har begge hjemmekontor, så det fikser vi veldig godt. Vi er også veldig hjemmekjære, og i hverdagene beveger vi oss aldri ut av huset, Covid eller ikke. Eneste jeg savner er å gå ut på restaurant å spise god mat. Noe vi pleier å gjøre minst én gang hver helg. Nå bestiller vi mat hjem i steden, men det blir jo ikke helt det samme. Anonymkode: c0373...52d 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 På 12.4.2020 den 3.05, Hanako skrev: Ah, glemte trening, det gjør jeg også, er selvsagt ikke det samme å trene hjemme som å trene på et senter, men bedre enn ingenting. Nei, altså jeg trener ute. Har en fast løype i skogen der jeg har laget til andre øvelser også, som kroppsløft og balanse. Fotograferer mye og flyr en god del drone. Nå har jeg bestilt et beist av en radiostyrt bil jeg skal herje med, når den dukker opp over påska🥳 Anonymkode: fd9ee...1a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå