Gå til innhold

Det er ikke bare å si "Jeg har lyst på deg" (sjenert). Råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som sliter med å være frempå når det kommer til sex? Har alltid synes det har vært vanskelig å ta det første steget. Ta initiativ. Si at jeg er kåt. Tørre å snakke om ønsker og fantasier. 

Og nei, det er ikke bare å gjøre slik mange på KG sier. Det er ikke lett for meg å være sette meg over fanget hans og si "Jeg vil ha deg nå". 

Det er så unaturlig for meg. Jeg har sinnsykt lyst å være mer frampå, men jeg bare klarer det ikke. Har alltid vært sjenert når det kommer til sex. Å snakke om sex med venner synes jeg også kan være flaut. Jeg vet ikke hvorfor, for venner er veldig åpen. Så er ikke det at ting ikke er mulig å snakke om. Jeg tror kanskje bare jeg er veldig privat av meg. 

Har samboer. Vi har som regel bedre sex i helgene pga litt inntak av alkohol. Da tør jeg slippe meg mer løs. Har mye sex i hverdagen også, men blir litt rutine. Og jeg er for forsiktig/flau/sjenert til å feks dele tanker om at jeg har lyst, er kåt osv. 

Og jeg merker dette påvirker samboer. Jeg har sagt jeg ikke er like frampå som han, men jeg forstår jo at han skulle ønske jeg var det. 

Gode råd anyone? Gjerne fra noen som har opplevd noe av det samme. 

Anonymkode: 4c6ea...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du må bare ta det stegvis.. For en mann er noe av det deiligste at en dame viser eller sier at hun har lyst på ham. Man kan fort glemme at menn også kan være litt usikre på seg selv, og trenger bekreftelse like mye som oss damer!! Jeg har ikke samme problem som deg, og jeg og mannen har alltid hatt mye sex, og snakket om det også. Men- det jeg har savnet er at han kan bekrefte mer verbalt når/før vi har sex. Han sier ikke et kløyva ord, ofte, og det gjør at jeg blir litt usikker på meg selv, selv om jeg vet han synes jeg er pen og tiltrekkende.. Han viser det, men jeg vil ha ord.  Jeg snakker til ham når vi har sex, og han tennes av det, men får ikke så mye tilbake. Jeg vet at det er fordi han fortsatt føler det er litt kleint og flaut, etter alle årene, men jeg vet jo at han liker meg.. Likevel- Det er viktig for dynamikken å fortelle hverandre at man har lyst å hverandre og er tiltrukket. 

Selv om man viser det så er det viktig å si. Husk på det neste gang du er sjenert for å snakke; husk at det er viktig for ham og hans selvtillit å få høre det- da gleder du ham. Og gjør ham tryggere i seg selv. neste gang dere er i det gode hjørnet og koser eller kysser, kan du jo hviske ham i øret at han er deilig og du har lyst på ham...? INGEN mann vil ikke like å høre akkurat det... Ta det litt etter litt. Og det samme med å vise ham at du er tent når dere har sex, ikke tenk så mye på at det føles kleint, tenk heller på at det er godt for ham at du viser ham at du slipper deg løs.. litt etter litt så blir det enklere

Anonymkode: 63ec7...8a3

Skrevet

Du kan faktisk gjøre en mann spinnvill og kåt uten å si et ord🙄... skal ramse opp forskjellige knep når jeg får bedre tid😊

AnonymBruker
Skrevet

Tren på å gjøre det samme edru, som du gjør med alkohol. Drikk litt mindre, eller bytt ut med noe alkoholfritt, men gjør og si de samme tingene.  Spill for deg selv at du er litt full og gal. 

En annen ting er å skrive til hverandre.  Ofte mye lettere å åpne seg, når man ikke er ansikt til ansikt.  

Anonymkode: 4bce4...4c1

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som sliter med å være frempå når det kommer til sex? Har alltid synes det har vært vanskelig å ta det første steget. Ta initiativ. Si at jeg er kåt. Tørre å snakke om ønsker og fantasier. 

Og nei, det er ikke bare å gjøre slik mange på KG sier. Det er ikke lett for meg å være sette meg over fanget hans og si "Jeg vil ha deg nå". 

Det er så unaturlig for meg. Jeg har sinnsykt lyst å være mer frampå, men jeg bare klarer det ikke. Har alltid vært sjenert når det kommer til sex. Å snakke om sex med venner synes jeg også kan være flaut. Jeg vet ikke hvorfor, for venner er veldig åpen. Så er ikke det at ting ikke er mulig å snakke om. Jeg tror kanskje bare jeg er veldig privat av meg. 

Har samboer. Vi har som regel bedre sex i helgene pga litt inntak av alkohol. Da tør jeg slippe meg mer løs. Har mye sex i hverdagen også, men blir litt rutine. Og jeg er for forsiktig/flau/sjenert til å feks dele tanker om at jeg har lyst, er kåt osv. 

Og jeg merker dette påvirker samboer. Jeg har sagt jeg ikke er like frampå som han, men jeg forstår jo at han skulle ønske jeg var det. 

Gode råd anyone? Gjerne fra noen som har opplevd noe av det samme. 

Anonymkode: 4c6ea...ad4

Hva med å bare starte med å legge hånden på låret hans, så stryke litt forsiktig, så strekke det lenger etterhvert som du blir mer bekvem ? 

Anonymkode: 161d3...162

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om tid og øvelse. Var sånn før jeg også, men har blitt bedre med tid og erfaring. Er fortsatt litt dårlig med å kommunisere, fordi jeg er veldig konfliktsky av meg - men jeg jobber med saken. 

Kvinne

Anonymkode: 0934b...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...