AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Hvordan påvirker dette forholdet ditt til partner? Anonymkode: ad74f...662
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Manglende sexlyst, panikk under samleie og usikkerhet knyttet til forholdet. Anonymkode: 0438a...854
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Hvilken partner? Forhold går i dass. Jeg klarer ikke sex. Nærhet går bra, men det er masse triggere som utløses når det blir mer enn det. Det kan hende at hvis jeg finner en ny en som jeg virkelig stoler på blablabla og som vil gå i parterapi eller noe sammen med meg for å komme nærmere meg når jeg får panikk og angst, at det vil funke bra. Kunnskap, kommunikasjon og tillit er viktig, men jeg tror virkelig at det kan være bra med en terapaut som hjelper til. Hvertfall i mitt tilfelle. Anonymkode: 05ce3...290
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Jeg tror ikke jeg klarer å være i et forhold. Jeg ønsker ikke å fortelle om hva som har hendt meg, er veldig lukket, og det blir umulig med en kjæreste. Anonymkode: afa84...e79
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Jeg klarer å være i forhold, og har et ganske normalt forhold til sex. Jeg må bare føle at jeg har 100% kontroll under sex, og suger jeg, så kan han ikke finne på å ta tak i hodet mitt. Jeg sliter med tillitt, jeg er sikker på at de vil gå en dag, eller lyve. Jeg viser ikke det til den jeg er sammen med. For jeg vet jo at det er mitt problem, og ikke noe han kan noe for. Så det tar tid før jeg kan få noe tillitt, og 100% blir det nok aldri. Jeg har og ganske høye krav til hvordan jeg skal bli behandlet, han skal behandle meg bra, vise meg respekt og ikke lyve. For jeg dumper de hvis de lyver, viser kraftig sinne, kan slenge med noen stygge kommentarer, selv om det liksom bare er tull. Eller hvis de virker kontrollerende. Så det er jo heller ikke lett å finne en jeg kan være sammen med i lengden. Anonymkode: 0c78c...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå