AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #21 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Rosatoast skrev: Haha uff av meg.. Kunne virkelig ønske at dere arrogante og usympatiske mennesker, kunne forlate intetnettforumer. Dere skulle ikke hatt lov å gjemme dere bak "anonym". 1 time siden, Rosatoast skrev: Hva er greia med å være så frekk, og ekkel? Kanskje folk bare blir oppgitt når du som sier du er i risikogruppen, selv du ser ut til å gi faen. Anonymkode: bd652...72f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #22 Skrevet 7. april 2020 Bedre å være føre vár enn etter snar. Tenker jeg. Anonymkode: a8abc...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #23 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Rosatoast skrev: Haha uff av meg.. Kunne virkelig ønske at dere arrogante og usympatiske mennesker, kunne forlate intetnettforumer. Dere skulle ikke hatt lov å gjemme dere bak "anonym". Er vel heller du som opptrer arrogant og usympatisk. Anonymkode: fdbf4...5d2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #24 Skrevet 7. april 2020 12 timer siden, Rosatoast skrev: Jeg er som regel hjemme, så sant jeg ikke skal i butikken o.l Det er også en fin mellomting her da, ingen har sagt at folk skal bli hjemme. Foruten dere moralforkjempere her inne på KG. Jeg sprer ingen smitte, jeg er frisk som en fisk ❤️ Takk gud for det, siden jeg er i risikogruppa Snakk om å prate utifra ingenting Det her er jo et forum, jeg sier min mening. Men jeg kommer ikke med påstander angående andre mennesker, som er langt ifra fakta 😴🤗 Du kan være smittebærer selv om du er frisk, du kan bære det på hendene for eksempel etter å ha tatt i noe syke har tatt i, selv om du er frisk, eller du kan ha nylig blitt smittet og det ikke har slått ut enda, det er nettopp derfor man skal holde avstand! Anonymkode: 0f9ab...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #25 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Rosatoast skrev: Haha uff av meg.. Kunne virkelig ønske at dere arrogante og usympatiske mennesker, kunne forlate intetnettforumer. Dere skulle ikke hatt lov å gjemme dere bak "anonym". Når du er bestemt på at dersom du får covid-19 så dør du (det er en opplest og vedtatt sannhet slik du ordlegger deg), så vet du mer enn både leger og forskere. Jeg har enda ikke lest om noen diagnoser som er 100% garantert å dø ved covid-19. Tilgjengelige statistikker er ikke gode nok, og de måler sannsynligheten i forhold til smittede. Det er mye man ikke vet om dette viruset enda, så sånne raske konklusjoner som du kommer med blir bare tullete. Anonymkode: d23e6...7cc 1
Fremhevede innlegg