AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Så da er det fritt frem for å dra på besøk i hytt og vær mener samboeren. Jeg er hysterisk og umoden fordi jeg ikke vil være med i bla. familiebesøk i påsken. For det første, så sier han at ja men alle er jo friske, så da kan vi omgås. For det andre sier han at Høye sier viruset er under kontroll, og at smitten går ned og er ferdig. For det tredje er det dårlig gjort av meg som ikke vil omgås andre, og mener alle kommer til å bli ekstremt skuffet over meg. Vel, jeg er skuffet over samboeren.. Anonymkode: bd652...72f 5
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Syntes samboeren din har rett i en del ting, hvis du enda ikke reiser på besøk eller tar i mot verken din mor, far eller ei venninne. Så kan du ihvertfall senke skuldrene litt nå, smitten er stabilisert og Norge har mye under kontroll. Det har aldri vært "forbud" mot å ta imot besøk, eller reise på besøk. Så lenge man overholder reglene, så ja. Her er jeg på samboeren din sin side
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Det er en mellomting mellom ingen kontakt med noen og intime sammenkomster hvor alle klemmer på hverandre. Vi har valgt å holde oss for oss selv i påsken, men siden dere to er på helt ulike plan så går det jo an å få til en mellomting hvor dere møter storfamilien på tur eller feks i hagen med god avstand mellom. Anonymkode: 34e15...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Jeg personlig har ingen tro på at viruset er under kontroll. Kommer til å ta fullstendig av nå når folk slapper av og samles igjen, både inne og ute i store antall.. etter påske vil det blomstre opp som bare det. I tillegg er 4 av 5 symptomfri, og det testes ekstremt lite.. Er ikke poenget med denne dugnaden at vi skal unngå folk? Ts Anonymkode: bd652...72f 10
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 7 minutter siden, Rosatoast skrev: Syntes samboeren din har rett i en del ting, hvis du enda ikke reiser på besøk eller tar i mot verken din mor, far eller ei venninne. Så kan du ihvertfall senke skuldrene litt nå, smitten er stabilisert og Norge har mye under kontroll. Det har aldri vært "forbud" mot å ta imot besøk, eller reise på besøk. Så lenge man overholder reglene, så ja. Her er jeg på samboeren din sin side Du og folk som tenker som deg er de som sprer smitten og gjør at dette kommer til å ta mye lenger tid enn det egentlig trenger. Bli hjemme. Er det så vanskelig? Anonymkode: adda1...e2c 4
Tough cookie Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 FHI skulle aldri gått ut med at smitten var under kontroll. De skulle sagt at det nå er mer stabilt men at vi likevel må leve som vi har gjort de siste ukene. Folk hører da det de vil høre 6
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du og folk som tenker som deg er de som sprer smitten og gjør at dette kommer til å ta mye lenger tid enn det egentlig trenger. Bli hjemme. Er det så vanskelig? Anonymkode: adda1...e2c Jeg er som regel hjemme, så sant jeg ikke skal i butikken o.l Det er også en fin mellomting her da, ingen har sagt at folk skal bli hjemme. Foruten dere moralforkjempere her inne på KG. Jeg sprer ingen smitte, jeg er frisk som en fisk ❤️ Takk gud for det, siden jeg er i risikogruppa Snakk om å prate utifra ingenting Det her er jo et forum, jeg sier min mening. Men jeg kommer ikke med påstander angående andre mennesker, som er langt ifra fakta 😴🤗
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, Rosatoast skrev: Jeg er som regel hjemme, så sant jeg ikke skal i butikken o.l Det er også en fin mellomting her da, ingen har sagt at folk skal bli hjemme. Foruten dere moralforkjempere her inne på KG. Jeg sprer ingen smitte, jeg er frisk som en fisk ❤️ Takk gud for det, siden jeg er i risikogruppa Snakk om å prate utifra ingenting Det her er jo et forum, jeg sier min mening. Men jeg kommer ikke med påstander angående andre mennesker, som er langt ifra fakta 😴🤗 Så vidt du vet ja... Anonymkode: bd652...72f 6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #9 Skrevet 7. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg personlig har ingen tro på at viruset er under kontroll. Kommer til å ta fullstendig av nå når folk slapper av og samles igjen, både inne og ute i store antall.. etter påske vil det blomstre opp som bare det. I tillegg er 4 av 5 symptomfri, og det testes ekstremt lite.. Er ikke poenget med denne dugnaden at vi skal unngå folk? Ts Anonymkode: bd652...72f Jo, jeg er på din side. Heldigvis er mannen min også det. Men siden samboeren din ikke er det, og har et så intenst behov for å møte folk, så er det vel ok for husfredens skyld at dere møtes på midten ? Eventuelt kan han dra på besøk. Men da har du ikke "kontroll" på at han er fornuftig. Anonymkode: 34e15...4d6 3
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #10 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så vidt du vet ja... Anonymkode: bd652...72f Jeg er i risikogruppen, i hvilken kategori, har forsåvidt ikke du noe med Hadde jeg hatt et snev av virus iboende i meg, hadde jeg blitt syk og merket det med en gang. Ferdig snakka
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #11 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg er på din side. Heldigvis er mannen min også det. Men siden samboeren din ikke er det, og har et så intenst behov for å møte folk, så er det vel ok for husfredens skyld at dere møtes på midten ? Eventuelt kan han dra på besøk. Men da har du ikke "kontroll" på at han er fornuftig. Anonymkode: 34e15...4d6 Om og når han drar alene blir han beordret rett i dusjen når han kommer hjem. Både antibac, sprit, pyrisept og karantene på gjesterommet i et par dager.. neida, men jo. Hmmm Ts Anonymkode: bd652...72f 1
Jr.Garcon Skrevet 7. april 2020 #12 Skrevet 7. april 2020 (endret) 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da er det fritt frem for å dra på besøk i hytt og vær mener samboeren. Jeg er hysterisk og umoden fordi jeg ikke vil være med i bla. familiebesøk i påsken. For det første, så sier han at ja men alle er jo friske, så da kan vi omgås. For det andre sier han at Høye sier viruset er under kontroll, og at smitten går ned og er ferdig. For det tredje er det dårlig gjort av meg som ikke vil omgås andre, og mener alle kommer til å bli ekstremt skuffet over meg. Vel, jeg er skuffet over samboeren.. Anonymkode: bd652...72f Jeg hadde takket pent nei. Friske - det vet han ikke, mange er symptomfrie. Det at viruset er under kontroll hindrer ikke folk å bli smittet, og jeg ønsker å ha lavest mulig sannsynlighet for å få det viruset. Jeg lar meg ikke diktere/presse til å utsette meg selv for smitte uansett hvor skuffet folk blir. Men nå hadde jeg heller ikke sluppet inn partneren etter hun hadde minglet i det familieselskapet Endret 7. april 2020 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #13 Skrevet 7. april 2020 Sett han i karantene når han kommer tilbake. Anonymkode: 0a319...920 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #14 Skrevet 7. april 2020 9 timer siden, Rosatoast skrev: Jeg er i risikogruppen, i hvilken kategori, har forsåvidt ikke du noe med Hadde jeg hatt et snev av virus iboende i meg, hadde jeg blitt syk og merket det med en gang. Ferdig snakka Nei, det er vel ikke garantert. Anonymkode: f2b9c...ac6 3
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #15 Skrevet 7. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er vel ikke garantert. Anonymkode: f2b9c...ac6 Fysj, den arrogante holdningen håper jeg du holder borte fra ditt dagligdagse liv Det er garantert, jo. Har allerede vært syk, men usikkert på det var corona
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #16 Skrevet 7. april 2020 10 timer siden, Rosatoast skrev: Jeg er i risikogruppen, i hvilken kategori, har forsåvidt ikke du noe med Hadde jeg hatt et snev av virus iboende i meg, hadde jeg blitt syk og merket det med en gang. Ferdig snakka Da vet du mer enn verdens samlede legestand og forskere. Anonymkode: d23e6...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #17 Skrevet 7. april 2020 24 minutter siden, Rosatoast skrev: Fysj, den arrogante holdningen håper jeg du holder borte fra ditt dagligdagse liv Det er garantert, jo. Har allerede vært syk, men usikkert på det var corona Hva er greia med alle smileyene? Anonymkode: 0a319...920 1
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #18 Skrevet 7. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vet du mer enn verdens samlede legestand og forskere. Anonymkode: d23e6...7cc Haha uff av meg.. Kunne virkelig ønske at dere arrogante og usympatiske mennesker, kunne forlate intetnettforumer. Dere skulle ikke hatt lov å gjemme dere bak "anonym".
Rosatoast Skrevet 7. april 2020 #19 Skrevet 7. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med alle smileyene? Anonymkode: 0a319...920 Hva er greia med å være så frekk, og ekkel?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #20 Skrevet 7. april 2020 11 timer siden, Rosatoast skrev: Jeg er i risikogruppen, i hvilken kategori, har forsåvidt ikke du noe med Hadde jeg hatt et snev av virus iboende i meg, hadde jeg blitt syk og merket det med en gang. Ferdig snakka Greit nok, og jeg har forsåvidt ikke spurt heller. Symptomfri betyr forøvrig at man ikke har symptomer.. Ts Anonymkode: bd652...72f 1
Anbefalte innlegg