Gå til innhold

Hvor får jeg tak i godkjente med munnbind?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://tinesolheim.no/collections/limited

de syr hver dag og legger ut nye hver kveld. Se på insta/face for mer info der de viser hvordan de syr og hvordan man behandler munnbindet etter bruk.

Anonymkode: d98c6...6c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utsolgt for leeeeenge siden.

Norge har vært utsolgt for masker og antibac siden før viruset kom til landet. Noen har ikke planlagt så veldig bra.

Anonymkode: 891cf...566

Og får vi tak i større partier blir det sykehusene som har førsterett på disse.  

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, poli10 skrev:

Nei, du har faktisk ikke fulgt med på nyhetene om du ikke har fått med deg at Norge sliter med nok smittevernutstyr til helsepersonell. Det har blitt nevnt nærmest daglig.

Det er jo derfor jeg spør, for jeg vet godt at det er/har vært manko på smittevernutstyr og munnbind. Når media har begynt å snakke om at det er lurt å kanskje bruke munnbind, så lurte jeg på hvordan jeg skulle få tak i det siden det er utsolgt på apotek. Det har jo vært snakk om at det har kommet munnbind inn til Norge, men jeg vet jo ikke om alt har gått til helsevesenet.. 

Anonymkode: 90121...ce6

Skrevet
8 timer siden, poli10 skrev:

Har du forskning på at de er reellt desinfisert på denne måten?!

Har du forskning på at viruset er intakt så lenge utenfor kroppen? 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja har brukt opp 2 stk ved sykehusbesøk.

Har bare 6 igjen nå tror jeg, så må begynne å desinfisere dem istedenfor å kaste dem. Men da må jeg finne en trygg måte å oppbevare de frem til jeg kan desinfisere de.

Anonymkode: 13cc2...6fa

Ja det er lurt. Viruset klarer seg ikke altfor lenge utenfor kroppen så de blir trygge over tid. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor jeg spør, for jeg vet godt at det er/har vært manko på smittevernutstyr og munnbind. Når media har begynt å snakke om at det er lurt å kanskje bruke munnbind, så lurte jeg på hvordan jeg skulle få tak i det siden det er utsolgt på apotek. Det har jo vært snakk om at det har kommet munnbind inn til Norge, men jeg vet jo ikke om alt har gått til helsevesenet.. 

Anonymkode: 90121...ce6

Vel apotekene ble jo utsolgt med med en gang, så noen har jo kjøpt det. 

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Varer fra Wish sendes ofte fra Kina. Så det kan jo bli en del forsinkelser med leveranse av munnbind derfra i disse tider.
En annen ting folk må være litt obs på er at det nå må betales fortolling også. Men det er vel ikke det viktigste med tanke på hvilken vare det er snakk om. 

Anonymkode: 34894...b8f

Ikke hvis det er under kr 350,-. Jeg bestiller mye fra Wish og har fremdeles til gode å betale toll. Det "nye" er at en må betale mva, men den blir lagt til i kassen.

Anonymkode: a2bc5...ca9

Skrevet

Ryddet for reklame og svar til dette.

Edie, adm.

• Opprett ny...