AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Vært nikotinfri i 2 måneder. Kjenner nå at det blir tungt og jeg savner noe som gir meg litt "glede".. Butikken er fem minutter unna, og hver dag distraherer jeg meg selv med hobbyen.. Flere som har det slik? Klarte meg fint - før korona ble en pandemi. Men nå tenker jeg på nikotin igjen. Anonymkode: 0a6b6...a21
Lipyros Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Ja! Merker det var et veldig dumt tidspunkt å slutte på når dette kom en måned etter Så lenge jeg gikk på jobb og sånn klarte jeg å holde det fint. Men når jeg surrer rundt hjemme med barna hele dagen kunne jeg trengt "pausen"
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, Lipyros skrev: Ja! Merker det var et veldig dumt tidspunkt å slutte på når dette kom en måned etter Så lenge jeg gikk på jobb og sånn klarte jeg å holde det fint. Men når jeg surrer rundt hjemme med barna hele dagen kunne jeg trengt "pausen" Ingen god følelse! Prøver å unngå nikotinen. Var utrolig vanskelig å slutte. 😬 Anonymkode: 0a6b6...a21
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Savner alt jeg har slutta med nå 😂 Anonymkode: d070c...513 1
Anbefalte innlegg