Gå til innhold

Hvilken mobilklokke til barn er billig å bruke? Og bra,trygg og vanntett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe mobilklokke til 6åringen som skal begynne på skolen. Kjekk å ha når man skal ut i verden. 

Men: den kan ikke ha bindingstid i abonnementet. Jeg leter etter en som man kan velge abonnement og simkort til selv. Vil ha det billig. Og den kan så klart heller ikke være utrygg (lett å hacke seg inn på) eller dårlig. 

For å gjøre det litt vanskeligere så har jeg en ganske uforsiktig unge, så den burde tåle noe vann rett og slett. 

Så hvilken? 

Anonymkode: 1f16a...86a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har xplora, men der kan man ikke velge abonnement (koster 99 per mnd). Veldig fornøyd med den! Er ikke bindingstid.

Anonymkode: 18f2a...e6d

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har xplora, men der kan man ikke velge abonnement (koster 99 per mnd). Veldig fornøyd med den! Er ikke bindingstid.

Anonymkode: 18f2a...e6d

Xplora virker perfekt bortsett fra det at man ikke kan velge abonnement. Og det finnes mye billigere annonementer enn deres, derfor hadde det vært fint å kunne velge det selv. Ice feks har jo et til 0 kr for barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe klokke til mitt barn til jul, men jeg fant ingen uten abonnement med månedspris, så da droppet jeg det. Jeg kunne ønsket meg kontantkort.

Anonymkode: d070c...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...