Gå til innhold

Hva slags mobil skal jeg velge (lekkert design)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva slags mobil jeg skal kjøpe.

Deisgn er egentlig det viktigste for meg :wink: så jeg har tenkt på en Samsung (er lei av Nokia :roll: ).

Har lurt på Samsung 460.

Noen som kan anbefale en bra og lekker mobil? Jeg trenger ikke kamera eller mp3 (egentlig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kunne velge ene og alen ut fra design og ikke behøve tenke pris så er denne mitt absolutte førstevalg.

Skrevet
Hvis jeg kunne velge ene og alen ut fra design og ikke behøve tenke pris så er denne mitt absolutte førstevalg.

Hvordan skriver man mld med den der? Fant ingen taster på den jo :ler:

Skrevet
Hvordan skriver man mld med den der? Fant ingen taster på den jo  :ler:

Si det, ja. Jeg skriver ikke så mye meldinger at det spiller noen rolle for meg, men jeg tror man dreier på det lille hjulet-sikekrt skikkelig slitsomt. Har ikke turt å se nærmere på den fordi jeg har så lyst på den, og jeg kan ikke bruke penger på en mobil akkurat nå.

Skrevet

Selv har eg Samsung E700, minner mye om den som du nevnte.

Valgte den mye pga designet, har hatt den siden november i fjor, og er veldig fornøyd :)

Er kamera på den.

Det har kommet en ny versjon nå, E720, med mp3 spiller. Nå sier jo du at du ikke trenger verken kamera eller mp3spiller, men det er nå kjekt å ha allikevel :wink:

http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_e700.asp

http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_e720.asp

Skrevet

Har tenkt litt på Samsung X460, er det noen som har prøvd den?

Synes den er ganske lekker! :Nikke:

Skrevet
Selv har eg Samsung E700, minner mye om den som du nevnte.

Valgte den mye pga designet, har hatt den siden november i fjor, og er veldig fornøyd :)

Er kamera på den.

Det har kommet en ny versjon nå, E720, med mp3 spiller. Nå sier jo du at du ikke trenger verken kamera eller mp3spiller, men det er nå kjekt å ha allikevel :wink:

http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_e700.asp

http://www.samsung.com/no/products/mobilephone/gsm/sgh_e720.asp

Slik vil jeg ha! Men sort eller lys da?

Skrevet

Slik vil jeg ha! Men sort eller lys da?

Om eg skulle kjøpt E720 ville eg valgt den lyse, men kun fordi eg nå har den mørke utgaven av E700. :wink:

Minuset med E720 er at kameraet ikke er allverden og skryte av, og det går heller ikke an å sette i minnebrikke i tlf så en kan virkelig bruke mp3spilleren som en vanlig mp3spiller. Bare 80mb lagringsplass...

Og når eg skal ha ny tlf, vil eg bytte til en som er vesentlig bedre enn den eg har nå. Blir nok en god stund til eg bytter, grei til mitt bruk E700 enda...

Men designmessig er Samsung på topp på min liste hvertfall!!

Lillesky:

Syns du skal satse på x460, ser ut som en helt grei tlf.

Hadde også den i tankene da eg skulle kjøpe, men ville ha kamera, så da ble det ikke den...

Har lest noen tester av den og det står mye positivt!

Lykke til med valg av tlf! :wink:

Skrevet

Kjøpte meg Sony Ericsson K750i jeg. Ikke så fin å se på, men virker bra ellers.

Skrevet

Lillesky:

Syns du skal satse på x460, ser ut som en helt grei tlf.

Hadde også den i tankene da eg skulle kjøpe, men ville ha kamera, så da ble det ikke den...

Har lest noen tester av den og det står mye positivt!

Lykke til med valg av tlf!  :wink:

Takk, Malie! Tror nok det blir X460. :Nikke:

Vurderte E330, den har kamera, men har lest i tester at kameraet er dårlig. Og jeg trenger ikke kamera på mobilen, siden jeg har digitalkamera jeg bruker flittig. :)

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem med ny mobil. Fikk i bursdagsgave fra mannen. Hadde veldig lyst på en sånn "flipp"telefon og endte opp med samsung sgh-x640 som skal være veldig bra. Den har kamera og er pen å se på. Litt feminin egentlig... Se selv her

Skrevet

Teddy: kult, jeg skal også få ny mobil av min mann. :wink:

Men den 640, den har vel ikke display utenpå telefonen? Jeg tenker på sånn at du kan se hvem som ringer?

Dessuten så trenger jeg strengt tatt ikke kamera, derfor jeg tenkte på 460.

Gjest Tabby
Skrevet

Nei jeg har ikke display foran på telefonen min. Men en del på jobben har enten den du har lyst på eller e330, er ikke sikker på hvilken modell de har, men de er veldig fornøyde! :-)

En litt fancy ting med disse samsungene er at man kan ha bilde av den som ringer, altså når mannen min ringer så får jeg se bilde av ham :wink:

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har samsung E700 og er fornøyd med den! Har den i blå/sølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...