Gå til innhold

Barberhøvel eller maskin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva bruker dere på å barbere dere nedentil? Barberhøvel, ladyshaver, barbermaskin, voks, veet eller epilator osv... 

Har tenkt på en slik en, men er redd å bruke den nedentil! Philips Ladyshave HP6341/00

Anonymkode: 8b3e1...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor er du redd for det? Skal du bruke den kun i underlivet? 

Det blir ikke barbering/hårfjerning/boks-glatt, men du får bort busken. 

Anonymkode: 0fa09...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huden min tålte ikke barbering med høvel, jeg ut som en sprengt tomat med spedalskhet! Var vondt og sårt og klødde hele tiden, og særlig de 3 første dagene etter barbering var helt grusomt! Prøvde alle mulige triks og produkter uten hell. Gikk over til elektrisk og det var en helt ny verden. Ingen problemer i det hele tatt:) Det går greit å bruke den nedentil ved kjønnslepper osv., men strekk huden stram ellers kan du kutte deg om du er uforsiktig. Dog må jeg innrømme at det må litt akrobatikk til siden den er litt bredere enn en høvel :fnise: (dog er min både barbermaskin og epilator, så mulig en ren barbermaskin vil værel itt mindre og lettere å ha med å gjøre).

Det blir helt glatt til meg, men det varer litt kortere enn det gjorde med høvel, men det har jo fint lite å si for meg som var så plaget at jeg ikke kunne vise meg i bikini uansett uten å vokse:P Og da så jeg nå også helt forferdelig ut i en dag eller to:P Skulle ønske det var mer sosialt akseptabelt å bare gi faen for jeg liker egentlig ikke hvordan jeg ser ut når jeg fjerner hår enda beholder en kortklipt trekant igjen:\ Orker bare ikke spørsmål eller diskusjoner for n-te gang.

Anonymkode: 822d4...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker dere på å barbere dere nedentil? Barberhøvel, ladyshaver, barbermaskin, voks, veet eller epilator osv... 

Har tenkt på en slik en, men er redd å bruke den nedentil! Philips Ladyshave HP6341/00

Jeg bruker akkurat den på bilde (men ikke epilatordelen, kun barberdelen) Jeg kan ikke bruke høvel og vil ikke bruke voks. Det blir jo ikke suuuperglatt, men stelt nok for meg. Har aldri vært redd for å bruke den maskinen nedentil. Vet ikke hvorfor jeg skulle vært redd for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, Wenda skrev:

Jeg bruker akkurat den på bilde (men ikke epilatordelen, kun barberdelen) Jeg kan ikke bruke høvel og vil ikke bruke voks. Det blir jo ikke suuuperglatt, men stelt nok for meg. Har aldri vært redd for å bruke den maskinen nedentil. Vet ikke hvorfor jeg skulle vært redd for det

Hvordan reagerer din partner for det? Er redd den er brei for å bruke den nedentil og kutte meg :(

Hvor langt tid tar det for det gror? 

Takker så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huden min tålte ikke barbering med høvel, jeg ut som en sprengt tomat med spedalskhet! Var vondt og sårt og klødde hele tiden, og særlig de 3 første dagene etter barbering var helt grusomt! Prøvde alle mulige triks og produkter uten hell. Gikk over til elektrisk og det var en helt ny verden. Ingen problemer i det hele tatt:) Det går greit å bruke den nedentil ved kjønnslepper osv., men strekk huden stram ellers kan du kutte deg om du er uforsiktig. Dog må jeg innrømme at det må litt akrobatikk til siden den er litt bredere enn en høvel :fnise: (dog er min både barbermaskin og epilator, så mulig en ren barbermaskin vil værel itt mindre og lettere å ha med å gjøre).

Det blir helt glatt til meg, men det varer litt kortere enn det gjorde med høvel, men det har jo fint lite å si for meg som var så plaget at jeg ikke kunne vise meg i bikini uansett uten å vokse:P Og da så jeg nå også helt forferdelig ut i en dag eller to:P Skulle ønske det var mer sosialt akseptabelt å bare gi faen for jeg liker egentlig ikke hvordan jeg ser ut når jeg fjerner hår enda beholder en kortklipt trekant igjen:\ Orker bare ikke spørsmål eller diskusjoner for n-te gang.

Må være myk ja 😅

Bruker du epilator også? 

Er du i forhold, og går det greit med hår trekanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til dere med mørkt hår, så anbefaler jeg laser for hjemmebruk! Jeg har Phillips sin mener jeg. 

Jeg har alltid slitt med kraftig hårvekst og inngrodde hår, kløe/utslett ved barbering. 

Etter at jeg gikk over til denne går det uker imellom hver gang. Rett og slett helt famtastisk😍 

Deilig å reise 2 uker til Syden, og slippe den barberingen. 

Anonymkode: a118e...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du bilde eller link til din epilator?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer din partner for det? Er redd den er brei for å bruke den nedentil og kutte meg :(

Hvor langt tid tar det for det gror? 

Takker så :)

Hvordan han reagerer? Vet ikke jeg, har aldri spurt han jeg. Er vel ingenting med barberingen han burde reagere på

Ja den er bredere enn en høvel, men det finner du ut av når du bruker den.  Jeg har ikke hatt noen problemer med å barbere alt. Er gjort på ganske kort tid

For meg så gror alt mitt hår ekstremt fort så jeg har stubber etter en dag. Men sånn er alt hår på min kropp. Må barbere leggene hver dag og de skal være noenlunde glatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må være myk ja 😅

Bruker du epilator også? 

Er du i forhold, og går det greit med hår trekanten?

Jeg kjøpte egentlig epilatoren for å epilere i alle fall bikinilinjen(siden voksing gikk sånn høvelig greit), men fikk den ikke til å ta skikkelig der pga min anatomi. Så ble til at jeg i frustrasjon prøve å barbere med den i stedet, og med det fikk jeg et skikkelig halleluja-øyeblikk:P Så nå bruker jeg kun epilator på beina, etter 1-2 runder så er det ikke verre enn å bruke en sløv høvel.
Jeg er ikke i et forhold nå, men x'n brydde seg ikke om det. Men jeg svømmer en del så føler litt derfor at jeg må, selv om jeg hverken er mye eller lite hårete. Helt vanlig. Orker bare ikke flere kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...