Gå til innhold

Selges ikke TO sin retinol 1% i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

The ordinary sin? Har ikle sett den i Norge, men det kommer opp i utlandet når jeg søker på nett. 

Anonymkode: afc4f...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja reagert på det samme, må være noen norske restriksjoner.  Får jo tak i retiniod, har den i 2%men det er mulig det er mildere enn retinol. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Apocalypte skrev:

Ja reagert på det samme, må være noen norske restriksjoner.  Får jo tak i retiniod, har den i 2%men det er mulig det er mildere enn retinol. 

Jeg har også den, leste at den tilsvarer 0,2% retinol. Men så stod det også at retinoiden er mer effektiv enn retinol og har færre bivirkninger, så forstår det ikke helt. Jeg fikk et lite rød utslett og noe kviser av retinoid 2%, så sikkert greit jeg begynte der. Det svei litt når jeg la krdm over også. Merket du noe?

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også den, leste at den tilsvarer 0,2% retinol. Men så stod det også at retinoiden er mer effektiv enn retinol og har færre bivirkninger, så forstår det ikke helt. Jeg fikk et lite rød utslett og noe kviser av retinoid 2%, så sikkert greit jeg begynte der. Det svei litt når jeg la krdm over også. Merket du noe?

Lurer forresten på om de bivirkningene jeg fikk kanskje heller skyldes hyaluronsyren. Dumt og innføre to nye ting likt, men huden min var krise. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...