AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 The ordinary sin? Har ikle sett den i Norge, men det kommer opp i utlandet når jeg søker på nett. Anonymkode: afc4f...2e5
Djungelvrål Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Ja reagert på det samme, må være noen norske restriksjoner. Får jo tak i retiniod, har den i 2%men det er mulig det er mildere enn retinol.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 5 timer siden, Apocalypte skrev: Ja reagert på det samme, må være noen norske restriksjoner. Får jo tak i retiniod, har den i 2%men det er mulig det er mildere enn retinol. Jeg har også den, leste at den tilsvarer 0,2% retinol. Men så stod det også at retinoiden er mer effektiv enn retinol og har færre bivirkninger, så forstår det ikke helt. Jeg fikk et lite rød utslett og noe kviser av retinoid 2%, så sikkert greit jeg begynte der. Det svei litt når jeg la krdm over også. Merket du noe? Anonymkode: afc4f...2e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Fant en annen side med forklaring på forskjellene her: https://www.google.com/amp/s/theskincareedit.com/.amp/2017/11/16/the-ordinary-retinoid Anonymkode: afc4f...2e5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også den, leste at den tilsvarer 0,2% retinol. Men så stod det også at retinoiden er mer effektiv enn retinol og har færre bivirkninger, så forstår det ikke helt. Jeg fikk et lite rød utslett og noe kviser av retinoid 2%, så sikkert greit jeg begynte der. Det svei litt når jeg la krdm over også. Merket du noe? Anonymkode: afc4f...2e5 Lurer forresten på om de bivirkningene jeg fikk kanskje heller skyldes hyaluronsyren. Dumt og innføre to nye ting likt, men huden min var krise. Anonymkode: afc4f...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå