AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Vi har vært sammen i snart 7 måneder. Siden jeg snart er 37 føler jeg at vi ikke har tid til å vente særlig mye lengre før vi begynner å prøve. Føler at vi er helt rett for hverandre, og vi har like grunnverdier og tanker om barneoppdragelse. Er det noen av dere som har fått barn etter så kort tid sammen? Hvordan gikk det? Anonymkode: 3ba7c...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Fikk barn etter kort tid ja. Det gikk til helvete, enda der. Anbefales ikke! dra heller til Danmark Anonymkode: b28d1...00f 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Ei venninne ble uplanlagt gravid med typen etter å ha vært sammen i ca 3 mnd. Nå er baby 2-3 mnd. Gått veldig fint så langt, men er vel alt for tidlig å si Anonymkode: e6dab...c09 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Begynte å prøve etter et halvt år sammen (var 40 begge to), ble gravid etter et halvt års prøving. Fikk to på rappen, fortsatt sammen etter ti år. Vil begge ha, hadde jeg ikke ventet - plenty av par som har vært sammen lenge, men så ryker det likevel. Ellers er jo det noen kjente som gikk fort rett på - Pia Tjelta fikk tvillinger med Oddgeir Thune ganske kjapt. En venninne av meg ble gravid med en jobbflørt (one night stand men de kjente hverandre), han var ikke klar og så helst at hun tok abort, men sto løpet da hun beholdt, de ble sammen etterhvert og har nå tre. Anonymkode: dbeba...be9 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Ja, gravid etter et halvt år. Planlagt. Går fortsatt veldig fint 10 år etter. Vi var også i tredveåra. Anonymkode: 93077...7ae 2
addict Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Vi har et barn på 15 mnd og har vært sammen i 2,5 år 🥰 Gifter oss i august (forhåpentligvis). 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Du har flere år på deg. Føler ikke jeg har flere år på meg når vi ønsker flere barn😊 Anonymkode: 3ba7c...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Vi ble planlagt gravide etter 6 mnd. Flyttet inn etter et par uker. Gikk kjempe bra. 11 år senere er vi gift og har fått flere barn Anonymkode: 2900c...639 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i snart 7 måneder. Siden jeg snart er 37 føler jeg at vi ikke har tid til å vente særlig mye lengre før vi begynner å prøve. Føler at vi er helt rett for hverandre, og vi har like grunnverdier og tanker om barneoppdragelse. Er det noen av dere som har fått barn etter så kort tid sammen? Hvordan gikk det? Anonymkode: 3ba7c...b8d Hvis han vil og du vil og det føles rett så bare kjør på! Lykke til<3 Anonymkode: 2e33d...280 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 Var sammen med lang avstand 6 mnd først, deretter 7 mnd som samboere før graviditet. Har gått fint, men ville under andre omstendigheter ventet lenger. Anonymkode: 149ba...bf9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #12 Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk barn etter kort tid ja. Det gikk til helvete, enda der. Anbefales ikke! dra heller til Danmark Anonymkode: b28d1...00f Hvorfor er det bedre å dra til Danmark, enn å ta sjansen på at det går bra sammen med mannen man elsker? Det er så klart en risiko for at forholdet ryker når man ikke har vært sammen så lenge, men da har man i hvert fall noen å dele ansvaret med, praktisk og økonomisk. Barnet vil vokse opp med to foreldre (selv om de ikke bor sammen), og slekt på begge sider, som er en stor fordel. Blir man kunstig befruktet i Danmark står man veldig alene. Anonymkode: e5a93...b0f 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #13 Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke jeg har flere år på meg når vi ønsker flere barn😊 Anonymkode: 3ba7c...b8d Så lenge dere er lykkelige sammen så langt, og det ikke har blinket noen røde varsellamper i forholdet, så ville jeg tatt sjansen på prøving snart. Det er jo ikke ideelt å få barn så fort, men livet er ikke alltid ideelt, og det kan jo gå veldig bra. Dere er godt voksne og har sikkert vært ute en vinternatt før, har valgt hverandre med fornuft og gangsyn. Det er ikke et tenåringsforhold. Så lenge du vet at du har ressurser til å klare deg om ting går skeis, og denne mannen er en solid kar som det vil gå greit å samarbeide med uansett hva som skjer, så er det bare å gønne på. Anonymkode: e5a93...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #14 Skrevet 6. april 2020 Ja. 5 mnd ut i forholdet bestemte vi oss for å prøve, 2 mnd senere ble vi gravide. Begge barnløse, begge følte dette forholdet var å satse på og så fort pga alder. 8 år senere og ingen anger! Vi må jobbe med forholdet jevnlig, men var klar over at for å få et forhold til å vare måtte vi gjøre investering i det ikke la det flyte å gå. Anonymkode: 76688...07b 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 Ble gravid etter 3 måneder sammen. Vi er ikke sammen i dag da det var mange sider ved han jeg ikke kjente. Anonymkode: d0a5c...07f
Nuka Skrevet 6. april 2020 #16 Skrevet 6. april 2020 Vi var yngre. 20 & 28 når vi ble sammen i mars 2011. Skulle hatt i februar 2012, men endte tidlig i ma så kom prinsessa i september 2012. Mye opp og nedturer, men ikke noe veldig unormalt for et forhold 💝
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 Jeg har ei venninne som ble sammen med en mann litt fordi de begge ønsket barn og det begynte å haste. De datet og var forelsket også, altså, men bestemte seg for å flytte sammen og begynne å prøve med en gang. De sa at de håpet og trodde at det romantiske forholdet skulle holde, men at hovedmålet var at de skulle være foreldre sammen. De hadde vært sammen i ca. et halvt år da de begynte å prøve og hun ble gravid nesten med en gang. Det har gått fint så langt, og de venter nr. to nå. Anonymkode: fd8ab...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 Jeg er 37 selv . Føler det aldri passer . Det er alltid et eller annet . Nå har jeg ikke tid til å være sammen i 2 år , flytte sammen om 2 år for så å prøve på barn . Ingen kan kalle meg ung og løs heller . Har ingen barn fra før . Jeg har vært for flink med p pillene mine , burde begynne å slurve . Ellers tror jeg det aldri blir barn. Har møtt en mann på 42 . Han virker ikke stresset eller interessert .. gir opp Anonymkode: aca66...9f2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 Ja. Spørs jo hvordan du ser det da. Jeg og samboer holdte på i noen år. Var ikke sammen, men det var jo følelser fordi. Først når jeg ble gravid bestemte vi oss for å prøve. Selv med nyfødt, ferske samboere, fødselsdepresjon, sykdom og operasjoner har vi klart oss og har sterkere følelser enn noen gang begge to. Så det er mulig! alle forhold kan jo ta slutt, og det kan gå helt fint. så om det føles rett og dere vil så er det jo helt opp til dere. Anonymkode: 33a16...29b 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #20 Skrevet 11. april 2020 3 mnd ved et uheld... 7 år og så var vi ferdige med hverandre. Forholdet mellom oss nå er crappy..! Anonymkode: dbb37...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå