AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 I går så jeg en tråd her om hvor mang orgasmer dere får per økt. Flere nevnte at de får serieorgasmer, jeg ble sjalu og ville prøve. Kom veldig lett første gangen, men musa trengte 1 minutts stillhet før jeg kunne begynne på nummer 2, denne tok lengre tid og igjen trengte musa 1 minutts stillhet. Nr. 3 tok like lang tid som Nr. 2 og musa trengte igjen 1 minutts stillhet, det samme gjaldt Nr. 4 og etter det gadd jeg ikke mer siden jeg ikke var like kåt og litt sliten... Hvordan klarer dere å bare komme og komme og komme kontinuerlig????? Anonymkode: 25f8c...bc0
Kaptein Klein Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 La oss alle holde ett minutts stillhet for musa til TS som ikke klarer å komme i ett kjør. 11
visp Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Kaptein Klein skrev: La oss alle holde ett minutts stillhet for musa til TS som ikke klarer å komme i ett kjør. Jeg har vært stille en hel time jeg nå:) 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Jeg er akkurat likens Ts Anonymkode: efe29...099 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Det er vel ikke noe man «klarer», tror bare noen har lettere for det enn andre. Anonymkode: 2afa9...62c
bjone Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 8 minutter siden, visp skrev: Jeg har vært stille en hel time jeg nå:) Høres lurt ut
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Skulle gjerne vært den som ligger og rister av orgasmer under hele akten.... MEN oppfølgingsspørsmål: Siden jeg trenger en pause mellom hver orgasme har jeg aldri klart å få mer enn en med partner. Det er som om hele musa mi er død i et par minutter etter orgasmer og jeg får heller ikke brukt musklene ordentlig. Når jeg kommer har vi sex til han kommer, men i dette tidsrommet venter jeg kun på at han skal bli ferdig og nyter ikke siden musa mi er "død" uansett. Er det flere som meg (som trenger en pause mellom hver orgasme) som klarer å få flere orgasmer under akten likevel? Hva gjør dere? Tar en liten pause og f.eks suger han? Bare fortsetter til musa våkner igjen? Jeg kommer enten veldig lett eller ikke i det hele tatt (spørs mye på stilling), når jeg først kommer er det kjedelig å avslutte hele akten, skulle gjerne kunnet fortsatt... Anonymkode: 25f8c...bc0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 Har bare fått det i forhold med menn jeg virkelig elsker og føler meg trygg på Anonymkode: 7a2d0...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå