AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Vær så snill og hold skoler og barnehager stengt ut april.Mai for den skyld. Avlys 17.mai. Og steng butikker som ikke er nødvendig å ha åpne. Matbutikker og apotek holder. Kanskje europris så folk får fatt i stekepanne eller andre ting som er nød. Men det er ikke nødvendig å ha klesbutikker og andre åpne no! Det kryr på enkelte sentre.. Folk kjeder seg og dulter borti en her og en der.. Burde bøtelagt enkelte som syns det er freit å flokke seg på tur eller utenfor butikkene.. Bestiller matvarer på døren.Og gjort i flere uker no. Hvorfor er det så vanskelig for folk å ha hjemmeskole eller barna fra barnehage hjemme?Hvorfor er det så vanskelig å holde seg for seg selv.Og ikke menge seg med mange andre. Om noen vil lufte seg så ja gå der ikke resten av byen/bygden går.. Det er ikke vanskelig! Og dere egoister som MÅ på hytten og sutrer.Politiet må bruke ressurser på å hente dere..Hvor gamle er dere?Virkelig? Tenk på andre!! Det er ikke bare gamle men unge og som dør og blir alvorlig syk! de fleste som ligger i respirator er 40år gjennomsnittlig! Barn har dødd,ungdommer og unge voksne og mange eldre! Tenk på andre enn dere selv og du Høie stå på du gjør en fantastisk jobb!! Hold ting stengt!! Det kommer 17.mai neste år. Det er ikke krise!! Helsen er mye viktigere!! Vi kan se på 17.mai fra i fjor eller andre år. Vi kan kjøpe inn is,bake og spise pølser og kose oss med de vi bor med.Vi kan henge ut flagg og synge på balkongen sammen! Det kommer flere 17.mai. Men mange vil ikke oppleve det om så mange ska trykkes sammen på skoler og i byen! Å arrangere 17.mai på skolene er helt på jordet! Så mange store og små! Vær så snill! Alt blir bra!!! Ta vare på hverandre og tenk på alle!! Anonymkode: 66166...dc5 12
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Gidda ikke lese dette, det tviler jeg at Bent Høie gjør heller. Vi åpner etter påske, og det må vi. Det er ikke mulig å holde stengt i evigheter, og vi tjener ingenting ved å vente lenger. Anonymkode: f54ca...75a 23
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Det er nok fra diverse ABer på kg Bent Høie henter kunnskapen sin fra. Anonymkode: f7da9...5e6 23
CAPS LOCK Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gidda ikke lese dette, det tviler jeg at Bent Høie gjør heller. Anonymkode: f54ca...75a Jo. Det gjør jeg faktisk. For dere som ikke allerede vet det; jeg er Bent Høie, helseminister, og jeg prioriterer selvsagt å lese alle innlegg på Kvinneguiden selv nå i disse meget travle tider 21
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Dette hadde jeg ikke tenkt på! Mange lure tanker her som ingen andre, spesielt ikke ekspertene, har tenkt før deg! Tar det med meg. Klem fra Bent Anonymkode: 7ce39...444 22
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Send det inn til Aftenposten, så kan du komme på deres mening side. Anonymkode: c9944...072
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg ikke tenkt på! Mange lure tanker her som ingen andre, spesielt ikke ekspertene, har tenkt før deg! Tar det med meg. Klem fra Bent Anonymkode: 7ce39...444 😂😂😂😂 Anonymkode: 06979...f41 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Tror du virkelig at vår helseminister sitter og leser på KG
CAPS LOCK Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg ikke tenkt på! Mange lure tanker her som ingen andre, spesielt ikke ekspertene, har tenkt før deg! Tar det med meg. Klem fra Bent Anonymkode: 7ce39...444 Så frekt! Det er JEG som er Bent Høie! 5
Kaptein Klein Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 (endret) 16 minutter siden, Catalina Culès skrev: Tror du virkelig at vår helseminister sitter og leser på KG Hvis Erna Solberg har tid til å spille Pokemon Go i stortingssalen, har vel Bentegutten tid til litt KG? Endret 6. april 2020 av Kaptein Klein 5
jukkapalme Skrevet 6. april 2020 #12 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, CAPS LOCK skrev: Så frekt! Det er JEG som er Bent Høie! Pølsevev! Det er JEG som er Bent Høie! Hvordan VÅGER du å bøffe min identitet? 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #13 Skrevet 6. april 2020 Haha, send han en mail. Forhåpentligvis henger ikke han her inne. Anonymkode: a4dfa...b8b
CAPS LOCK Skrevet 6. april 2020 #14 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, jukkapalme skrev: Pølsevev! Det er JEG som er Bent Høie! Hvordan VÅGER du å bøffe min identitet? Erna! Ikke kom og kødd her på KG også nå da! 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 Fantastisk tråd! Tusen takk for litt latter 😄 Anonymkode: 9c7e0...d87 4
frogger Skrevet 6. april 2020 #16 Skrevet 6. april 2020 10 minutter siden, jukkapalme said: Pølsevev! Det er JEG som er Bent Høie! Hvordan VÅGER du å bøffe min identitet? Du verbreitest Lügen! Ich bin Ben Høie! 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 Jeg mener bestemt at det er jeg som er Bent Høie. Jeg har skjegg, blondt, er homofil og snakker rogalending. Hva mer trenger du av bevis? mvh Bentmaster Høieflex Anonymkode: 73795...6a5 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #18 Skrevet 6. april 2020 Hvilken er den ekte Bent Høye?? Har masse nyttig inside info til deg! Anonymkode: 01f5c...7b4 1
CAPS LOCK Skrevet 6. april 2020 #19 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilken er den ekte Bent Høye?? Har masse nyttig inside info til deg! Anonymkode: 01f5c...7b4 Det er meg. Send meg en PM så er jeg lutter øre 4
Anbefalte innlegg