Gå til innhold

Bergenstreff?

Saeria

Anbefalte innlegg

Hei, du sneglis... Hva med å sørge for å faktisk klare komme seg ut denne gangen, og ikke bare gi opp i taxien til byen???...  :sjarmor:

:ler: Ventet på den fra deg! ;)

Du får komme å passe på at både jeg og Kaninen kommer vel frem da, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Ventet på den fra deg! ;)

Du får komme å passe på at både jeg og Kaninen kommer vel frem da, vettu!

:sjenert: Avslørt som flåkjeft!...

Men regnet med du hadde fått råd til alt for mye å drikke da vet du... ;)

Skulle gjerne det, men ingen tilbyr sofa jo... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare en sofa det står på?!?! Det kan vel la seg ordne, det er sikkert mange som vil ha litt mannebein i hus, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dere er så søte, Sniglå og Ninakanin!

Da er bord reservert til oss klokka 18.00 på fredag. Bordet står naturligvis på Saeria. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei :( Jeg kan ikke bli med likevel. Har klart å dobbeltbooke meg selv.

Morgengaven vår komm i hus denne uken (42"Plasma) og jeg lovte mannen at i morgen skulle vi kose oss med hjemmelaget pizza og film på storskjerm. Glemmte at det var da KG treffet skulle være.

Dere andre får kose dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare en liten dag nå... :smilbla:

Når du kommer på Fridays, be om å bli vist til bordet som er reservert på Saeria. ;) Da finner du oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite problem... Jeg skulle få lønn i dag, men den har ikke kommet inn. Og jeg får ikke tak i pengene med mindre de er på konto før klokka 8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problem solved. Plutselig var pengene der. Da er det bare å håpe at de kommer inn på den andre kontoen min i dag sånn at jeg kan være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

*kaninen kryper ut av senga og nyser og snufser*

Jeg er med alsåååå!!!!

Blir jo kjempelekker med febersvettetokter rundt bordet der, men fyttigrisen , søren ta om jeg ikke møter opp på et kg-treff, hah, tøys og tull....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sikkert lekker uansett hvordan formen er, ninakanin. Selv har jeg sovet knappe 4 timer natt til i dag, og har gjespet hele dagen lang. Men på treff skal jeg jammen meg!

Kos at det er mange som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på pengene mine!!! De har gått ut fra kontoen i den ene banken, men de har ikke klart å tusle seg inn i den andre banken ennå. Kan penger gå seg vill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står over dette her.

Jeg hadde veldig lyst da det opprinnelig kom opp, men jeg har ikke helt "kommet igang igjen" etter at farfar døde, og nå er mormor kommet på sykehuset denne uka, så jeg føler dessverre ikke for å være så veldig sosial. Kanskje neste gang. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...