Saeria Skrevet 19. august 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 19. august 2005 Skjønner at du ikke føler for å være sosial... Takker dere andre for et hyggelig treff....nå må jeg tusle lalten...skole vet dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 19. august 2005 #142 Del Skrevet 19. august 2005 Takker også for et hyggelig treff Du får sove godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 19. august 2005 #143 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg synes det var veldig kjekt å møte dere alle sammen! Det var morsomt å høre litt innside-historier om intriger som har gått meg hus forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. august 2005 #144 Del Skrevet 20. august 2005 Hyggelig i går ja, kjekt å se litt ansikter og ikke bare avatarer Nå skal jeg på utstilliiiing!!! jikes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 20. august 2005 #145 Del Skrevet 20. august 2005 Ja, takk for et veldig hyggelig treff Morro at alle de som sa de skulle komme faktisk kom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 20. august 2005 Ja. Koselig at de som sa det kom... Lykke til på ustillingen, Sniglå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. august 2005 #147 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg koste meg en hel haug!! Mat er jeg glad i, og når stedet serverer store jordbærdrinker.... namnam!! Bare synd jeg ikke var i form, følte meg lukket inne i en rar glassboble, og jeg hørte ting om tømmer og nei jo, i det hele tatt, var meget forvirret. Men gøy å treffe dere alså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 21. august 2005 #148 Del Skrevet 21. august 2005 Det var veldig bra på fredag, ja. Og kyllingen var veldig god. Vi får rett og slett gjennomføre planen om fest en gang. Eller vorspiel og byen, alt etter som. Satse på at vi får med flere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. august 2005 #149 Del Skrevet 22. august 2005 Ja fest må man jo klare å få folk med på! Så kan jeg få være med på treff i litt bedre form også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #150 Del Skrevet 22. august 2005 Høh, får dere i Bergen vite om hemmelige intriger??? Dårlig gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 22. august 2005 #151 Del Skrevet 22. august 2005 Neida. Det er bare Ananas som har et annet fokusområde enn kvinnfolkene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. august 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 23. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå