Sniglå Skrevet 16. august 2005 #121 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, du sneglis... Hva med å sørge for å faktisk klare komme seg ut denne gangen, og ikke bare gi opp i taxien til byen???... ← Ventet på den fra deg! Du får komme å passe på at både jeg og Kaninen kommer vel frem da, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. august 2005 #122 Del Skrevet 16. august 2005 Ventet på den fra deg! Du får komme å passe på at både jeg og Kaninen kommer vel frem da, vettu! ← Avslørt som flåkjeft!... Men regnet med du hadde fått råd til alt for mye å drikke da vet du... Skulle gjerne det, men ingen tilbyr sofa jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. august 2005 #123 Del Skrevet 16. august 2005 Er det bare en sofa det står på?!?! Det kan vel la seg ordne, det er sikkert mange som vil ha litt mannebein i hus, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 16. august 2005 Dere er så søte, Sniglå og Ninakanin! Da er bord reservert til oss klokka 18.00 på fredag. Bordet står naturligvis på Saeria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 16. august 2005 #125 Del Skrevet 16. august 2005 Count me in Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. august 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 17. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 18. august 2005 #127 Del Skrevet 18. august 2005 Ånei Jeg kan ikke bli med likevel. Har klart å dobbeltbooke meg selv. Morgengaven vår komm i hus denne uken (42"Plasma) og jeg lovte mannen at i morgen skulle vi kose oss med hjemmelaget pizza og film på storskjerm. Glemmte at det var da KG treffet skulle være. Dere andre får kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. august 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 18. august 2005 Ja, ja... Ta det neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 18. august 2005 #129 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg kommer. Ingen endring i planene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. august 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 18. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 18. august 2005 #131 Del Skrevet 18. august 2005 Nå er det bare en dag igjen! Hmm hvordan skal vi finne hverandre inne på Fridays? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. august 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 18. august 2005 Ja, bare en liten dag nå... Når du kommer på Fridays, be om å bli vist til bordet som er reservert på Saeria. Da finner du oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 19. august 2005 #133 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har et lite problem... Jeg skulle få lønn i dag, men den har ikke kommet inn. Og jeg får ikke tak i pengene med mindre de er på konto før klokka 8... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 19. august 2005 #134 Del Skrevet 19. august 2005 Problem solved. Plutselig var pengene der. Da er det bare å håpe at de kommer inn på den andre kontoen min i dag sånn at jeg kan være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 19. august 2005 #135 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg kommer jeg, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 19. august 2005 #136 Del Skrevet 19. august 2005 *kaninen kryper ut av senga og nyser og snufser* Jeg er med alsåååå!!!! Blir jo kjempelekker med febersvettetokter rundt bordet der, men fyttigrisen , søren ta om jeg ikke møter opp på et kg-treff, hah, tøys og tull.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 19. august 2005 Du er sikkert lekker uansett hvordan formen er, ninakanin. Selv har jeg sovet knappe 4 timer natt til i dag, og har gjespet hele dagen lang. Men på treff skal jeg jammen meg! Kos at det er mange som kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 19. august 2005 #138 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg venter fremdeles på pengene mine!!! De har gått ut fra kontoen i den ene banken, men de har ikke klart å tusle seg inn i den andre banken ennå. Kan penger gå seg vill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 19. august 2005 #139 Del Skrevet 19. august 2005 Trodde ikke penger kunne gå seg vil nei.. :klø: Jeg møter ihvertfall opp på Fridays om litt over en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. august 2005 #140 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg står over dette her. Jeg hadde veldig lyst da det opprinnelig kom opp, men jeg har ikke helt "kommet igang igjen" etter at farfar døde, og nå er mormor kommet på sykehuset denne uka, så jeg føler dessverre ikke for å være så veldig sosial. Kanskje neste gang. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå