Saeria Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #81 Del Skrevet 31. juli 2005 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 31. juli 2005 #82 Del Skrevet 31. juli 2005 Blir bra dette her. Jeg lover å ikke moderere i løpet av treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svevende Skrevet 1. august 2005 #83 Del Skrevet 1. august 2005 Heisann! Hadde helt glemt å gå inn og lese på denne tråden jeg! Jeg vil fremdeles være med! Bare bestem dato dere, så kommer jeg om jeg kan.mulig jeg tar en spontan tur til Østlandet, men det blir etter den 12 iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 2. august 2005 #84 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Blir bra dette her. Jeg lover å ikke moderere i løpet av treffet! ← Nei, blir det noe moderering så kommer ikke jeg Endret 2. august 2005 av Fauna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2005 Forfatter #85 Del Skrevet 2. august 2005 Blir bra dette her. Jeg lover å ikke moderere i løpet av treffet! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. august 2005 #86 Del Skrevet 4. august 2005 du kan få moderere meg hvis jeg blir for høylydt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 4. august 2005 #87 Del Skrevet 4. august 2005 Fikk nettopp et rom i et kollektiv i Bergen fram til leiligheten blir ledig. Reiser forhåpentligvis til Bergen på søndag. Gleder meg til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 4. august 2005 #88 Del Skrevet 4. august 2005 Hm.. denne tråden har jeg aldri sett før... Når er det treff?? kanskje jeg og tørr snike meg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2005 #89 Del Skrevet 4. august 2005 Vart sydentur på oss dei to neste vekene, så eg får ikkje med meg noko treff då, men etter den 22. august er eg med når som helst!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2005 Forfatter #90 Del Skrevet 4. august 2005 Supert, smilepia og veslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 4. august 2005 #91 Del Skrevet 4. august 2005 Klart vi kan vente på sniglå! Kg toppen min er sort med nettadressen deres på venstre side av brystet, trykket i liten knall oransj skrift. ← Sånn topp har jeg også, og dersom dt blir treff en gang jeg blir med (om dt utsettes litt så er det større sjangs, denne uken var/er ikke aktuell for meg) ska jeg sørge for at den er ren, ja (glemmer ikke da jeg hadde på meg den toppen på jobb, og en av mine kolleger tenkte at, Ja, en guide til kvinner, det hørtes lurt ut, var det det? Han syntes nok at kvinner ikke er så lett å forstå bestandig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 8. august 2005 #92 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg kan komme. Jeg trenger litt tid til å syke meg opp før jeg lover meg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. august 2005 #93 Del Skrevet 8. august 2005 du lover deg ikke vekk, du lover deg tiiiiiiiiiiiiil kom da!!! blir kjempekos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2005 Forfatter #94 Del Skrevet 8. august 2005 Begynne å tenke på passende dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupen Skrevet 8. august 2005 #95 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg er Bergenser, men bor i Oslo. Og regner med at dette treffet er i Bergen? Hvis ikke skulle eg vært med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 8. august 2005 #96 Del Skrevet 8. august 2005 Ok he he da Nina. Jeg kommer, helt sikkert. Det ser ut til at 18. eller 19. på Fridays er det som er i vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 8. august 2005 #97 Del Skrevet 8. august 2005 Fint, Ananas. Jeg har lyst til å treffe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2005 Forfatter #98 Del Skrevet 8. august 2005 La oss stemme over den 18. eller 19. da. For meg passer begge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. august 2005 #99 Del Skrevet 9. august 2005 hvis vi velger fredag på en fridays liksom, så blir det bra Husker ikke hvilken dag som er hvilken dato, men jeg liker fredagen! og hixer? BRAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Eller ananas... som du heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2005 Forfatter #100 Del Skrevet 9. august 2005 Fredagen er den 19., og 19. er helt grei for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå