Gå til innhold

Bergenstreff?

Saeria

Anbefalte innlegg

Jeg er 25. Det er da ikke snakk om full fest, men litt god mat, drikke og prat. Jeg går dagskiftet første uka i august, da passer det best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg like sikker lenger.

Min farfar ligger på dødsleie, og jeg vet kke hvor lenge dette varer. (antakeligvis bare noen få dager) Dersom dette blir i perioden mellom dødsfallet og begravelsen orker jeg ikke, og da er det også stor fare for at jeg er hjemme hos min familie, ikke i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:ler:

ikke meningen å skremme noen her altså, jeg skal ta det "kuuli" ! :ler: Er helst på spøk de der drink-gledeshylene mine :)

gleder meg bare til å treffe folk, det er jo både skummelt og gøy! litt sånn første skoledag-aktig!! :ler:

jeg er hjemme første uka i august ja.

og fridays er jo ikke et utested i så måte, det er jo et spisested med god mat og god stemning, og som har en bar midt i glaningen liksom! men fridays var jo bare et forslag, vi kan jo gå et annet sted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fridays er genialt. Da kan de som vil ta seg en drink til maten gjøre det, og andre la vær. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se.

Fridays er helt sikkert fint det.

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg kommer eller ei, farfar døde i dag. Jeg håper det er greit om jeg gir endelig svar på kort varsel, for jeg... jeg vet rett og slett ikke hva jeg orker neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Malama. :klem: Kondolerer.

Selvfølgelig kan du gi endelig svar på kort varsel. Ingen her som forventer at du skal stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Malama :klem:

Om jeg er i Bergen når treffet finner sted så vil jeg gjerne være med om det er plass.. og om jeg tårer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malama: :klem:

Håper det fortsatt er lov å hoppe på her. En stund siden jeg har vært aktiv i forumet nå, men i Bergen er jeg i hvert fall. Nyinnflyttet til og med, så det å treffe folk passer meg perfekt for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart dere kan komme, Fauna og Kelsey. :smilbla: Ingen her som biter, og i motsetning til hva en skulle tro, så har de fleste her ikke truffet hverandre før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke. For meg passer det nok best på fredagen. Har ei søster som kommer denne helga her, og skal bli i uka. Med to barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Sånn, da er kaninen tilbake i bergen på ornli' :)

Jeg er med uansett jeg, bare si en dato! :)

malama: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fredag den 5. klokka 18.00? Eller 19.00? Da har jeg noen timer på meg etter jobb på å vaske av meg matlukt. :ler: Dessuten er søster og barn ute av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser på ferie lørdagen. Men skal se hva jeg får til her... gir et ord når det nærmer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...