Glossy Skrevet 24. juni 2005 #21 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg reiser helgen den første uken. Så blir treffet i uken så er jeg med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 24. juni 2005 Så gøy! Skal vi prøve å få noe til i første uka i august da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 24. juni 2005 #23 Del Skrevet 24. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. juni 2005 #24 Del Skrevet 26. juni 2005 Den er god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. juni 2005 #25 Del Skrevet 27. juni 2005 Eg har ferie den siste i juli og den fyrste i august, så eg veit ikkje kva eg gjer på på det nemnte tidspunkt. Om eg er på ferie, kan eg nok ikkje bli med, men om eg er heime og steller i hagen skale eg nok klare å snike meg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. juni 2005 #26 Del Skrevet 27. juni 2005 OOOORIOOOOOKAKEEEEEEEEEE STRAWBERRY DAIQUIRIIIIIIIII Flørter med sjefeeeeeeeeeeeen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. juni 2005 #27 Del Skrevet 27. juni 2005 Innleggoversettelse: Jeg gleder meg veldig til å gå på Fridays og treffe KG'ereeee!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2005 #28 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg flytter til Bergen 17. august.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #29 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er også fra Bergen, men ikke så godt kjent her inne enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. juni 2005 #30 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva med Miaen??? hun er og fra Bergen! sender henne pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 4. juli 2005 #31 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skal lure litt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2005 #32 Del Skrevet 7. juli 2005 Men hvordan blir dette her? Håper Ananas også blir med, koselig om hele bergens-gjengen dukker opp Blir det første uka i august? Eller blir det en annen gang? Og hvilken dag i såfall? Og skal jeg bestille bord? Eller skal trådstarter ta seg av det? Åh jeg gleder meg jeg!! Skal ha en stoooooooooor orio-milkshake tror jeg.... Nammenamm....Med litt jordbær oppiiiii... For Fridays er vel greit for alle? God mat, avslappet stemning, og drinker og bar for dem som vil det etterpå liksom! Kind of eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg kan godt bestille bord, men la meg sjekke med jobben når jeg skal gå dagskift og kveldsskift. Vil ikke gå glipp av treff. B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juli 2005 #34 Del Skrevet 12. juli 2005 *Grueglede seg* (=spent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 17. juli 2005 #35 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg vil også være med!!!!! Drar på ferie 28 juli,-ellers er jeg her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. juli 2005 #36 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvordan går det med planene? Jeg vet ikke helt, det er jo ferietid, og nå er jeg hjemme fra min ferie (men hr mer frie tilgode da) men jeg forventer altså besøk i august, muligens til og med to besøk samtidig, men ingenting er bekrefetet enda, så jeg vet egentlig ingenting. (Litt dumt å gå på treff om jeg har min bror, som jeg ikke har sett siden påske, samt min "svigermor" og sambos to tenåringssøstre på besøk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 22. juli 2005 #37 Del Skrevet 22. juli 2005 Dersom jeg er skitlei av å pusse opp, kan det hende at jeg også hiver meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 22. juli 2005 #38 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvor gamle er alle folka fra Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. juli 2005 #39 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Alle kan vel komme, uansett alder??? (jeg er 25 år....) Endret 22. juli 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 22. juli 2005 #40 Del Skrevet 22. juli 2005 tja, dersom man tenkte å ta treffet på et utested, med aldersgresne, så er det med alder litt relevant da.... Jeg er 25, muligens 26 innen treffet, så jeg tror ikke det er noe problem for meg da. (at jeg ikke er noe utestedsmenneske, avholdsmenneske sm jeg er, kan jeg nok takle for en dag, dersom dere takler en edru deltaker da.... (som altså IKKE våkner neste morgen ikke ikke husker hva dere sa og gjorde ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå