Gå til innhold

Bergenstreff?

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har ferie den siste i juli og den fyrste i august, så eg veit ikkje kva eg gjer på på det nemnte tidspunkt. Om eg er på ferie, kan eg nok ikkje bli med, men om eg er heime og steller i hagen skale eg nok klare å snike meg unna... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Men hvordan blir dette her? Håper Ananas også blir med, koselig om hele bergens-gjengen dukker opp :)

Blir det første uka i august? Eller blir det en annen gang? Og hvilken dag i såfall?

Og skal jeg bestille bord? Eller skal trådstarter ta seg av det?

Åh jeg gleder meg jeg!! Skal ha en stoooooooooor orio-milkshake tror jeg.... :wow:

Nammenamm....Med litt jordbær oppiiiii...

For Fridays er vel greit for alle? God mat, avslappet stemning, og drinker og bar for dem som vil det etterpå liksom!

Kind of eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt bestille bord, men la meg sjekke med jobben når jeg skal gå dagskift og kveldsskift. Vil ikke gå glipp av treff. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med planene?

Jeg vet ikke helt, det er jo ferietid, og nå er jeg hjemme fra min ferie (men hr mer frie tilgode da) men jeg forventer altså besøk i august, muligens til og med to besøk samtidig, men ingenting er bekrefetet enda, så jeg vet egentlig ingenting. (Litt dumt å gå på treff om jeg har min bror, som jeg ikke har sett siden påske, samt min "svigermor" og sambos to tenåringssøstre på besøk...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tja, dersom man tenkte å ta treffet på et utested, med aldersgresne, så er det med alder litt relevant da....

Jeg er 25, muligens 26 innen treffet, så jeg tror ikke det er noe problem for meg da. (at jeg ikke er noe utestedsmenneske, avholdsmenneske sm jeg er, kan jeg nok takle for en dag, dersom dere takler en edru deltaker da.... (som altså IKKE våkner neste morgen ikke ikke husker hva dere sa og gjorde :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...