AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg har akkurat begynt å trene og mitt mål er da å få stor rumpe. Trenger deres hemmeligheter og tips! Alt fra øvelser til hva folk gjør feil når de trener rumpa. Jeg trener hele kroppen med hovedsakelig rumpe🤗 Begynt å spise sunt og variert. Anonymkode: d05dd...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 6. april 2020 #2 Del Skrevet 6. april 2020 Hvis den skal bli større må du spise. Spesielt proteiner som egg, kylling, bønner, rødt kjøtt, linser og lignende. Det som hjalp mest på meg var å gå fort i skikkelig bratte oppoverbakker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Mymlen skrev: Hvis den skal bli større må du spise. Spesielt proteiner som egg, kylling, bønner, rødt kjøtt, linser og lignende. Det som hjalp mest på meg var å gå fort i skikkelig bratte oppoverbakker Er det like effektivt som knebøy? Eller kan det være bedre? Ser for meg at man får trent alle musklene både rumpe og lår når det er litt mer utfordrende terreng? 🙈 Er ikke Ts, men er helt blank på dette og vil liksom gjøre noe effektivt når jeg først holder på.. Anonymkode: d4a32...936 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Del Skrevet 6. april 2020 Tung styrke og mye mat. Jeg spiste mye proteiner før, men har faktisk fått bedre resultater etter at jeg gikk over til mer plantebasert mat. Så bare du spiser godt og kutter ned på sukker og hvete vil du få gode resultater. Anonymkode: d6938...fcb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 6. april 2020 #5 Del Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det like effektivt som knebøy? Eller kan det være bedre? Ser for meg at man får trent alle musklene både rumpe og lår når det er litt mer utfordrende terreng? 🙈 Er ikke Ts, men er helt blank på dette og vil liksom gjøre noe effektivt når jeg først holder på.. Anonymkode: d4a32...936 Knebøy er litt vanskeligere å presse seg hardt på, for det går utover knærne og er egentlig ikke en så bra øvelse. Går du på fjelltur eller skogstur i ujevnt terreng vil du kunne presse deg mer og får derfor bedre resultater. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Del Skrevet 6. april 2020 Du finner mange gode øvelser hvis du googler! 😁 Anonymkode: d6938...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Del Skrevet 6. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat begynt å trene og mitt mål er da å få stor rumpe. Trenger deres hemmeligheter og tips! Alt fra øvelser til hva folk gjør feil når de trener rumpa. Jeg trener hele kroppen med hovedsakelig rumpe🤗 Begynt å spise sunt og variert. Anonymkode: d05dd...74a Hvorfor er stor rumpe målet ditt? Anonymkode: e56e2...e25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Del Skrevet 6. april 2020 10 minutter siden, Mymlen skrev: Hvis den skal bli større må du spise. Spesielt proteiner som egg, kylling, bønner, rødt kjøtt, linser og lignende. Det som hjalp mest på meg var å gå fort i skikkelig bratte oppoverbakker Første problemet jeg har.. Er en små spiser og jeg er 20 nå men har vel ikke spist noe særlig grønnsaker på 10 år!☹️ Har begynt nå da, men det går ikke ned på høykant kan man si😂 Anonymkode: d05dd...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er stor rumpe målet ditt? Anonymkode: e56e2...e25 For min er flat, er ikke komfortabel med den. Liker kroppen min, men vil gjøre noe med rumpa naturlig! Vil ha stor sterk rumpe🤗👐🏼 Anonymkode: d05dd...74a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Del Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, Mymlen skrev: Knebøy er litt vanskeligere å presse seg hardt på, for det går utover knærne og er egentlig ikke en så bra øvelse. Går du på fjelltur eller skogstur i ujevnt terreng vil du kunne presse deg mer og får derfor bedre resultater. Okei. Så da er jeg ikke dum som håper at turer i høyt tempo i bratte bakker(det er ujevnt terreng) kan stramme både rumpe, lår og mage? Da magefett forhåpentligvis Svettes bort? 🙈 Greit å slått to fluer i en smekk for noen som er demotivert for trening 😂 Anonymkode: d4a32...936 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 6. april 2020 #11 Del Skrevet 6. april 2020 Et raskt googlesøk gir deg mange rumpeprogram 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #12 Del Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, addict skrev: Et raskt googlesøk gir deg mange rumpeprogram 😊 Følger mange på Instagram. Har apper som er veldig gode. Men trenger noen hemmeligheter😂 Anonymkode: d05dd...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2020 #13 Del Skrevet 6. april 2020 Sånn stor ræv etter hvert. Trenes 3 dager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #14 Del Skrevet 6. april 2020 Hip thrusts med veldig tunge vekter. Færre repetisjoner. Anonymkode: 05655...786 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Del Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Sånn stor ræv etter hvert. Trenes 3 dager i uka. Haha jeg kjenner Andre. Han har forøvrig trent 5-dagers mengdeprogram i lang tid når han har holdt på aktivt med styrkeløft. Ikke noe pump 3 dager i uka 🤪 Anonymkode: 7358e...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Truly Skrevet 6. april 2020 #16 Del Skrevet 6. april 2020 Fjellturer i terreng gir deg ikke den rumpa du helt sikkert vil ha. Fjellturer er kardio. Du må ligge i kalori overskudd, og fokusere på Hip Thrust, Knebøy, strak mark, utfall , glute bridge og de typiske rumpe øvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. april 2020 #17 Del Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha jeg kjenner Andre. Han har forøvrig trent 5-dagers mengdeprogram i lang tid når han har holdt på aktivt med styrkeløft. Ikke noe pump 3 dager i uka 🤪 Anonymkode: 7358e...dfd Det vet jeg, men dette var illustrasjon på hvordan knebøy utføres for bedre rumpe. En mosjonist trenger ikke flere enn 3 økter i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 6. april 2020 #18 Del Skrevet 6. april 2020 24 minutter siden, Mymlen skrev: Knebøy er litt vanskeligere å presse seg hardt på, for det går utover knærne og er egentlig ikke en så bra øvelse. Går du på fjelltur eller skogstur i ujevnt terreng vil du kunne presse deg mer og får derfor bedre resultater. Hæ? Knebøy er ikke en bra øvelse? Hvis målet er å få en så stor fartbox som overhodet mulig er det selfølgelig bedre med ass to the grass knebøy med relativt få reptisjoner som maksimerer hypertrofi, enn å gå en jævla skogstur. Vær så snill å ikke uttal deg om ting du overhodet ikke har peiling på. Lengre distanser vil aldri på noen som helst måte gi like mye akkumulering av masse som kortere anarobe treningsøkter simpelthen fordi anaerob og aerob trening påvirker to vidt forskjellige path ways. Mer intens trening gir større muskelatur, mens lavere intensitet over lengre tid blir det mindre muskelmasse av, men bedre oksygenopptak og v02 max. Muskelatur i seg selv krever mer oksygen, så man trenger ikke akkurat ha en doktorgrad får å skjønne at lavere intensitet tilsier mindre muskelmasse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #19 Del Skrevet 6. april 2020 Her var det msse rare svar. Velg ut et par gode øvelser som du blir bedre/sterkere på over tid. Hva som er gode øvelser er avhengig av deg, det bør være de du liker best og som du kjenner det i rumpa. Det eneste med øvelsevalg er at du bør ha en knebøyvariant (knebøy, frontbøy, utfall mm), hip thrust variant og markløft variant. Tre gjerne rumpe to ganger i uka og spis nok😄 Anonymkode: bb73c...653 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #20 Del Skrevet 6. april 2020 Da jeg begynte å trene styrke så var det markløft, knebøy, utfall og hip thrust som jeg trente mest. I tillegg til planken, roing og div for overkropp som jeg ikke helt husker. Men jeg fikk i hvertfall bra rumpe da. Anonymkode: 2a4c0...33d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå