Gå til innhold

Anonyme som svarer på egne innlegg og skifter kjønn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor mangen anonyme her inne som svarer på sine egne kommentarer og utgir seg for å være en aen anonym for å vinne en diskusjon eller få frem et poeng ?? Jeg har en følelse av at mangen menn her inne svarer på sine egne kommentarer for å få frem et poeng mot kvinnfolka at dem utgir seg for å være en anonymt kvinnfolk haha! eller er det bare meg? også kvinnfolk da ikke bare mannfolk. men mannfolk mest når det kommer til å vinne et argument som kvinnfolk ikke er enige i så utgir dem seg for å være et kvinnfolk anonymt for å bekrefte deres eget poeng. Ikke altid men mangen ganger. alltså faste brukere. Bare tenk da... haha! Mind blown...

Anonymkode: 2e0cf...6b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For mangen skyldige til å få svar haha

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

De siste 3 karakterene/siffrene av anonymkoden er unik for hver bruker pr tråd. Slik at du kan skille anonyme brukere fra hverandre innenfor en tråd. For å bytte dette må du bytte bruker. 

De få jeg ser svare seg selv er de som ikke har fått med seg at denne unike brukerkoden eksisterer og følgelig driter seg ut.

Anonymkode: d4b38...68f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man kan svare anonymt på sin egen bruker.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De siste 3 karakterene/siffrene av anonymkoden er unik for hver bruker pr tråd. Slik at du kan skille anonyme brukere fra hverandre innenfor en tråd. For å bytte dette må du bytte bruker. 

De få jeg ser svare seg selv er de som ikke har fått med seg at denne unike brukerkoden eksisterer og følgelig driter seg ut.

Anonymkode: d4b38...68f

Pluss de som svarer under nick i en tråd og deretter svarer som anonym og bruker eksakt samme skrivefeilene eller måter å uttale seg på. Puss en hel del andre feil de gjør somer lett å kjenne igjen. Men jeg tror ikke at det er bare menn som holder på slik altså. Det er garantert noen kvinner også. Hvorfor de gjør det? Aner ikke. Kanskje de kjeder seg og tenker at dette er lettvint moro.

Jeg pleier å rapportere det for mulig trolling da det ikke er tillatt å svare seg selv i tråder eller fremstå som to personer som er enige/uenige med en annen. 

Anonymkode: f0182...37b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt rart valg av underforum å legge dette i.

Anonymkode: 7730b...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! det er akku

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker så godt denne tråden 😂https://forum.kvinneguiden.no/topic/1126526-hvor-møter-man-16-19-år-gamle-jenter-for-sex/page/24/#comments

Haha! det er akkurat det der jeg mener. jeg føler det er mangen perverse mannfolk som troller her inne. Og ikke alle vet om di siste siffrene, det visste ikke jeg. Da må  jeg prøve å finne di misstenkte å se etter om dem har samme siffer så gøy!!

Anonymkode: 9ac07...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Bare tenk på menn som kanskje er her inne på kvinneforum for å fucke med usikre kvinnfolk som vil ha råd fra andre kvinnfolk.

Gjest Forumhei
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mangen anonyme her inne som svarer på sine egne kommentarer og utgir seg for å være en aen anonym for å vinne en diskusjon eller få frem et poeng ?? Jeg har en følelse av at mangen menn her inne svarer på sine egne kommentarer for å få frem et poeng mot kvinnfolka at dem utgir seg for å være en anonymt kvinnfolk haha! eller er det bare meg? også kvinnfolk da ikke bare mannfolk. men mannfolk mest når det kommer til å vinne et argument som kvinnfolk ikke er enige i så utgir dem seg for å være et kvinnfolk anonymt for å bekrefte deres eget poeng. Ikke altid men mangen ganger. alltså faste brukere. Bare tenk da... haha! Mind blown...

Du tenker veldig rart... hvem gidder å gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Forumhei skrev:

Ja tenkte det samme😂...

ja jeg er forumhei

Anonymkode: 0478d...43a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Forumhei skrev:

Folk som  elsker trolle kan bruke mye av tiden sin på det det vet vi allerede. det er ikke til å utelukke at det skjer her inne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke å "skifte kjønn" her inne, fordi folk tror ofte at jeg er mann her. 

Anonymkode: e5add...f94

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Forumhei skrev:

Ikke så mange, tror jeg, men noen. Noen ganger er det åpenbart. Også å ljuge på seg anekdoter for å styrke argumentene sine også. Spesielt det sistnevnte tror jeg er vanligere enn man tror. Spesielt i betente diskusjoner der folk ønsker at deres syn skal få så mye backing så mulig. Men sånne ting må man bare la gå ofte. Kan jo ikke mistenke alle.

Anonymkode: 614c7...d53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger ikke å "skifte kjønn" her inne, fordi folk tror ofte at jeg er mann her. 

Å hvorfor tror dem det da?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hvorfor tror dem det da?

Det finnes også folk som nesten ikke gjør aent hjemme som ikke har et liv som prøver å dra ned andre  og tulle med andre i kommentarfelter og forumer. Ja dem finnes fakstisk. Det er ofte folk som bare sitter hjemme kanskje er arbeidledig,  gamer, deprimerte folk osv osv mye det kan være hvem som helst bare den personen ikke har noe aent å gjør og at personen er et scum av en individ. et kvinneforum der man også snakker om veldig seriøse ting av å til og sjenerelt er et fint forum er et bra target.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der svarte jeg på feil kommentar gitt jeg skulle skrive på Du tenker veldig rart... hvem gidder å gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også folk som nesten ikke gjør aent hjemme som ikke har et liv som prøver å dra ned andre  og tulle med andre i kommentarfelter og forumer. Ja dem finnes fakstisk. Det er ofte folk som bare sitter hjemme kanskje er arbeidledig,  gamer, deprimerte folk osv osv mye det kan være hvem som helst bare den personen ikke har noe aent å gjør og at personen er et scum av en individ. et kvinneforum der man også snakker om veldig seriøse ting av å til og sjenerelt er et fint forum er et bra target.

Dette tror jeg også. Og det sparker nok også en del følelser i dem som driver med det, som sinne, munterhet (når man får provosert), og også underliggende bitterhet og hat. Kombinere det med en bunsj med folk du ikke ser trynet på. Ofte er de destruktive følelsene enklere å sparke i gang enn de gode. Og for folk som kjeder seg, er deprimerte, har et dårlig liv, kan det nok være en kilde til å få følt et eller annet. Tror ikke det er noen god behandligsform, da.

Anonymkode: 614c7...d53

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pluss de som svarer under nick i en tråd og deretter svarer som anonym og bruker eksakt samme skrivefeilene eller måter å uttale seg på. Puss en hel del andre feil de gjør somer lett å kjenne igjen. Men jeg tror ikke at det er bare menn som holder på slik altså. Det er garantert noen kvinner også. Hvorfor de gjør det? Aner ikke. Kanskje de kjeder seg og tenker at dette er lettvint moro.

Jeg pleier å rapportere det for mulig trolling da det ikke er tillatt å svare seg selv i tråder eller fremstå som to personer som er enige/uenige med en annen. 

Anonymkode: f0182...37b

Har faktisk svart med både anonym og brukernavn, enten fordi eg kjem borti anonym når eg skal trykke send inn svar.. Eller fordi eg glømmer det. Seksuaforumet prøver eg feks å være 100% anonym på. Men har aldri svart med brukernavn og AnonymBruker for å trikse 😊

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan svare anonymt på sin egen bruker.

I så fall sriter man seg ut. Moderatorene ser det med en gang,

Anonymkode: 17b21...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...