Gå til innhold

Når tror dere man kan ta et glass vin ute igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2021?

Anonymkode: d6910...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke forbud mot å drikke vin utendørs.

Jeg drikker portvin på balkongen min akkurat nå. 

Bonus er at jeg kan rope ukvemsord for folk som går for nært.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ajarRun said:

Det er ikke forbud mot å drikke vin utendørs.

Jeg drikker portvin på balkongen min akkurat nå. 

Bonus er at jeg kan rope ukvemsord for folk som går for nært.

Mente på en bar/cafe/restaurant 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mente på en bar/cafe/restaurant 

Det er fortsatt et fåtall åpne restauranter...

AnonymBruker
Skrevet

2-3 år.

Anonymkode: 6502c...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Må du på død og liv ta en øl ute på restaurant? Ta deg en øl på verandaen. Billigere og mindre smitte

Anonymkode: ff251...f9e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg ikke blir arrestert av koronapolitiet nå, men vi samles 3 venninner på terrassen til hun ene i vårsolen i dag og tok et par glass vin (med 2 meter mellom hverandre) Litt påskekos, social distancing style, er lov. 

Anonymkode: 9ca60...8fd

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare i Oslo det er skjenkeforbud? 

Anonymkode: 17c59...38f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I sommer tipper jeg. Sikkert under restriksjoner, men tror ikke de stenger alle uteserveringer over sommeren nå med det fine smittetallene vi fikk i dag. 

Anonymkode: 68f8a...4a3

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare i Oslo det er skjenkeforbud? 

Anonymkode: 17c59...38f

Alle barene i min by har stengt, og de fleste drikkerestaurantene. Så nå må jeg spise biff for å få meg en pils 😕 Eller hamburger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I sommer tipper jeg. Sikkert under restriksjoner, men tror ikke de stenger alle uteserveringer over sommeren nå med det fine smittetallene vi fikk i dag. 

Grunnen til tallene er pga tiltakene. Hva tror du skjer om vi løsner opp igjen

Anonymkode: 1d9ea...078

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2021?

Ja, noe sånt. Men hvis du har en veranda, så kan du ta et glass der. 

Anonymkode: fa0e3...d75

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til tallene er pga tiltakene. Hva tror du skjer om vi løsner opp igjen

Anonymkode: 1d9ea...078

Vi må jo løsne opp etterhvert uansett. Ser for meg at det med restriksjoner kan åpnes igjen i sommer. Sette et fast antall på hvor mange som kan være på et skjenkested samtidig for eksempel. 

tipper vi kommer til å leve med forskjellige restriksjoner lenge, men full stenging lenge har jeg ikke tro på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg ikke blir arrestert av koronapolitiet nå, men vi samles 3 venninner på terrassen til hun ene i vårsolen i dag og tok et par glass vin (med 2 meter mellom hverandre) Litt påskekos, social distancing style, er lov. 

Så koselig! 😊

Anonymkode: fa0e3...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri egentlig hatt det så sosialt som nå. Venner ringer og sender meldinger hele tiden. I små grupper intill 5 personer møtes vi for en god prat på verandaen med god avstand. Ante ikke at gruppesamtaler på video med noen øl var så artig. Folk har et desperat behov for å sosialisere seg nå. Da tar man kreativiteten og teknologien fatt. 

Det er mye artigere å ta noen øl med noen venner på verandaen og prate tull, enn å gå ut på byen. Mye billigere er det også. 

Anonymkode: 690b5...4a7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo lov det. Når vi ikke vet hvor lenge vi må leve med restriksjoner er det viktig å finne en måte å kunne leve MED dem på. Jeg tror de som pålegger seg selv strengere restriksjoner enn anbefalt gjør seg selv en bjørnetjeneste. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Må du på død og liv ta en øl ute på restaurant? Ta deg en øl på verandaen. Billigere og mindre smitte

Anonymkode: ff251...f9e

Har ikke veranda 

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri egentlig hatt det så sosialt som nå. Venner ringer og sender meldinger hele tiden. I små grupper intill 5 personer møtes vi for en god prat på verandaen med god avstand. Ante ikke at gruppesamtaler på video med noen øl var så artig. Folk har et desperat behov for å sosialisere seg nå. Da tar man kreativiteten og teknologien fatt. 

Det er mye artigere å ta noen øl med noen venner på verandaen og prate tull, enn å gå ut på byen. Mye billigere er det også. 

Anonymkode: 690b5...4a7

Det er jo subjektivt om det er artigere eller ikke, jeg syns det føles tomt ut å bare ha samtaler over telefon, er singel og dønn alene hver dag. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men takk for tips uansett 😊

Skrevet

Fullt mulig flere steder i landet å drikke vin på restaurant ute. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper til sommeren. Lever og ånder for sosiale arrangement med voksne folk. Dette livet er rett og slett så trist og ensomt .

Anonymkode: 706d9...b45

• Liker 5
  • Opprett ny...