Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper det er innafor å spørre her... Jeg skal på jobbintervju i morgen, til en stilling jeg ønsker meg veldig sterkt. Sliter til vanlig med alvorlig angst, og har fått beroligende av legen for å ta toppene. Jeg har hatt ganske stort symptomtrykk over lang tid, også de siste ukene, og jeg er skjelven og kvalm nå i kveld. Samtidig er det jo bra å være nervøs, og det er helt naturlig. Så blir litt usikker på om det er greit å ta medisin før intervju eller ikke?:)

Anonymkode: 746d3...f4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som sier professjonell som en siklende kandidat med tåkete øyne og benzo-stemme.

• Liker 6
Skrevet

Hvis du blir påvirket av de beroligende så nei. Det er lov å si at man er nervøs i forkant av et intervj. De fleste som ansetter har forståelse for det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høyst uprofesjonelt. Om du ikke takler et jobbintervju, takler du heller ikke jobben

Anonymkode: 45ff9...269

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det kan komme av høy kortisol annbefaler jeg ashwaganda på sunkost! det funker ekstremt bra mot kortisol stress.

Anonymkode: 03b98...08d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fireflies skrev:

Hvis du blir påvirket av de beroligende så nei. Det er lov å si at man er nervøs i forkant av et intervj. De fleste som ansetter har forståelse for det.

Takk for ordentlig svar!:) Blir ikke påvirket, men er enig med deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om det kan komme av høy kortisol annbefaler jeg ashwaganda på sunkost! det funker ekstremt bra mot kortisol stress.

Anonymkode: 03b98...08d

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: bd3d8...562

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: bd3d8...562

Takk som spør! Tror det gikk greit, vet at de har ringt referanser iallfall. Tok ikke medisin på forhånd :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...