AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg har kjøpt ny sofa i en lys farge. I en periode på dagen ser sofaen gulaktig ut. Den er i utganspunktet en nokså nøytral hvitfarge, men går nok mer mot gult enn grått. Det klarte jeg ikke å se i butikken, så det handler nok mye om dagslyset i rommet. Vindu mot nordøst. ÅJeg liker ikke gulskjæret sofaen får og lurer på hvilke farger på puter, pledd, gulvteppe og vegger som kan minimere det litt skittengule uttrykket. Takker for innspill 😊 Anonymkode: c2a58...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 6. april 2020 #2 Del Skrevet 6. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt ny sofa i en lys farge. I en periode på dagen ser sofaen gulaktig ut. Den er i utganspunktet en nokså nøytral hvitfarge, men går nok mer mot gult enn grått. Det klarte jeg ikke å se i butikken, så det handler nok mye om dagslyset i rommet. Vindu mot nordøst. ÅJeg liker ikke gulskjæret sofaen får og lurer på hvilke farger på puter, pledd, gulvteppe og vegger som kan minimere det litt skittengule uttrykket. Takker for innspill 😊 Anonymkode: c2a58...6ff Tror du kan bruke primærfargen som er motsatt av gul, nemlig blått uten for mye rødt i. Blågrått f.eks. på teppe og blå puter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Del Skrevet 6. april 2020 Takk for tipset! Jeg har grønne vegger og lurer på om det forsterker problemet. Anonymkode: c2a58...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 6. april 2020 #4 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset! Jeg har grønne vegger og lurer på om det forsterker problemet. Anonymkode: c2a58...6ff Det forsterker problemet ja, og til de grader. Kan du få malt veggene vil det kanskje løse problemet med gulfargen på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 6. april 2020 #5 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset! Jeg har grønne vegger og lurer på om det forsterker problemet. Anonymkode: c2a58...6ff Har du ikke mulighet til å male ville jeg hatt røde og blå puter i sofaen. Rødt vil dempe de grønne veggene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Del Skrevet 6. april 2020 Nei nei nei 🙈 Rødt, blått og gult...?🙈 😅 Mal veggen feks dempet sort, sober, muskatnøtt el.l. Bruk puter og pledd i varme toner, cognacfarget, beige, osv. Ikke kalde toner, eller kald hvitt. Anonymkode: 5ad4a...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #7 Del Skrevet 7. april 2020 Takk for alle tips! Jeg får vurdere videre, kjedelig å bytte ut både veggfarge og alle interiørdetaljer som jeg ellers liker godt. Kanskje jeg ender opp med å kjøpe nytt trekk til sofaen😆 Anonymkode: c2a58...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå