Lillepusen Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Jeg lurer sånn på om noen vet hvor jeg kan få tak i pianonotene til Heaven, Brian Adams... Prøver nettet, men jeg finner ingenting av han jeg. Hvis det er noen som har notene så hadde jeg blitt kjempeglad hvis jeg kunne fått en kopi!!! Min kommende svigerinne skal synge den for oss i kirka! (vi gleder oss!!) Men han som skal spille piano for oss har ikke notene, i tillegg trenger svigerinna dem for å øve. Håper noen kan hjelpe meg!
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 De har jeg faktisk! I allefall har jeg noen noter som jeg spiller piano til, eller gjorde! Men de har jeg i en bok hjemme hos mine foreldre i Oslo...skal dit igjen på mandag - noen måte jeg kunne få sendt deg en eventuell kopi?
Lillepusen Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2005 Oj!!! Wow! Nå ble jeg glad! Hadde vært kjempefint hvis du kunne sendt meg en kopi, ja. Kan jeg sende deg adressen min i en pm eller no? Eller hvis du kunne fått scannet dem, kunne du bare mailet dem til meg?
Gjest TT ikke innlogget! Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 Ja, du kan sende adressen din på PM! Jeg har scanner her hjemme, men ikke hos foreldrene mine, så da må jeg evt. scanne når jeg er tilbake i Kr.sand 4 - 5. juli...ellers må jeg kopiere på bibloteket eller jobben til mamma, dersom du ikke har fax da? Det er fra en musikk-bok, og ikke bare pianonoter...men det går fint an å spille piano til de, for det gjør som sagt jeg! Og jeg er ingen ekspert altså...
Lillepusen Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2005 Har ikke fax hjemme eller på jobben... Betaler deg gjerne for å sende dem i posten altså! Trenger dem helst så fort som mulig. Er det forresten veldig enkle noter? Svigerinna mi vil sikkert ha de enklest mulig, men pianisten vår vil nok ha dem så omfattende han kan få de... Uansett er jeg superinteressert i notene! Hvis du ikke får sendt dem i post, kan jeg høre med faren min, om du kan faxe dem til pappa sin jobb... Inviklet dette her :klø:
TeddyToria Skrevet 19. juni 2005 #6 Skrevet 19. juni 2005 Har ikke fax hjemme eller på jobben... Betaler deg gjerne for å sende dem i posten altså! Trenger dem helst så fort som mulig. Er det forresten veldig enkle noter? Svigerinna mi vil sikkert ha de enklest mulig' date=' men pianisten vår vil nok ha dem så omfattende han kan få de... Uansett er jeg superinteressert i notene! Hvis du ikke får sendt dem i post, kan jeg høre med faren min, om du kan faxe dem til pappa sin jobb... Inviklet dette her :klø:[/quote'] Regner med jeg får sendt i posten! Som sagt, i Oslo til tirsdag, så må jeg bare finne boka... Notene kan vel karakteriseres som noe enkle, håper det er greit! Jeg kan jo bare sende dem, og så ser du om du kan bruke de eller ikke, sant?
TeddyToria Skrevet 19. juni 2005 #7 Skrevet 19. juni 2005 Har ikke fax hjemme eller på jobben... Betaler deg gjerne for å sende dem i posten altså! Trenger dem helst så fort som mulig. Er det forresten veldig enkle noter? Svigerinna mi vil sikkert ha de enklest mulig' date=' men pianisten vår vil nok ha dem så omfattende han kan få de... Uansett er jeg superinteressert i notene! Hvis du ikke får sendt dem i post, kan jeg høre med faren min, om du kan faxe dem til pappa sin jobb... Inviklet dette her :klø:[/quote'] Regner med jeg får sendt i posten! Som sagt, i Oslo til tirsdag, så må jeg bare finne boka... Notene kan vel karakteriseres som noe enkle, håper det er greit! Jeg kan jo bare sende dem, og så ser du om du kan bruke de eller ikke, sant?
Mrs. K Skrevet 19. juni 2005 #8 Skrevet 19. juni 2005 Gå på biblioteket i morgen og se hva de har der. Hilsen Trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå