AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Hei. Lenge har jeg visst at jeg er bifil. Jeg har lenge hatt lyst til å fortelle min venninne om seksualiteten min. Vi har gått i samme klasse i 2 år og jeg kjenner meg trygg på at hun ikke er mot lhbt. Det eneste problemet her er at jeg er redd for hvordan hun kommer til å reagere når vi er på overnatting sammen, klemmer eller er i samme skifterom (evt på skolen). Jeg har også tidligere vært forelsket i henne og følelsene kan fortsatt være der siden jeg ofte rødmer når hun klemmer meg eller kommer veldig nærme. Vi skal møtes i morgen så jeg håper på et raskt svar.. Hva mener dere at jeg skal gjøre? Anonymkode: 3512a...627
Scoops Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Jeg ville fortalt det,men gjerne droppet det med at du har vært forelsket i henne. Jeg hadde en venninne som var bifil og den dagen hun tørde og fortelle det til meg satt jeg stor pris på,og det ble så mye bedre for henne og etterpå når hun slapp og gå rundt og skjule noe slikt som tross alt er en stor del av hvem du er 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Å være homofil, lesbisk eller bifil er så vanlig at jeg ville nok fortalt, men kanskje ventet med å si at du er, eller har vært forelsket i henne. Tror nok dette blir godt mottatt. Lykke til og hold oss gjerne oppdatert på hvordan dette gikk 💕 Jenter er mye mer åpne og nære enn guttene er og ville nok vært forsiktig i et typisk "mannemiljø". Anonymkode: 5b445...de5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå