AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Føler at jeg burde ta noe/gjøre noe for å tømme tarmen ordentlig før vi eventuelt skal ha analsex, men da blir det jo også mye planlegging involvert i det hele og det er jo litt døllt. Hvis jeg vil ha det så skjer det jo ofte litt spontant. Hvis jeg har vært på do den dagen og alt er som det pleier, går ting da greit? Har fått litt sansen for analsex i det siste og har derfor ikke veldig mye erfaring, og har ikke snakket så mye med partneren min om akkurat det med tømming av tarm, for det er jo jævlig usexy da. Dere menn som har gjort endel av det, hender det at dere har fått avføring på utstyret liksom..? Det er jo litt usexy..? Anonymkode: 1b8f7...f79
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Hvorfor skal du plenti ha analsex? det er skikkeligt ekkelt syns jeg tanken på å ha sex der avføring kommer ut. For en mann kan jeg forstå hull er hull for dem er det nytelse. men for kvinnfolk hæ?! Anonymkode: 38983...ec9 2
kalaush Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 (endret) Hadde en fuckfriend forhold med en gift kvinne (en MILF) jeg tok henne bakfra på kjøkkenet og midt i akten så faller jeg ut av henne og jeg putter den i rumpa hennes uten å være klar over det. Hun begynte å le og jeg lurte på hva det var og så sier hun "du er i rumpa mi, men bare kjør på" HAHAH. Hun hadde ikke planlagt analsex og jeg fikk ingenting på lillemannen. Endret 6. april 2020 av kalaush 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Litt avføring har jeg opplevd. Små rester bare. Er man kåt, og har lyst til dette, så er det null stress. Ha våtservietter el.l tilgjengelig. Som mann forlanger jeg ikke større forberedelse enn å ha vært på do, og ikke ha løs avføring. Planlegging og styr tar bort mye av moroa. Og det er viktig å greie å legge bort selvbevisstheten, og bare være i øyeblikket. Anonymkode: 884c7...26e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, kalaush skrev: Hadde en fuckfriend forhold med en gift kvinne (en MILF) jeg tok henne bakfra på kjøkkenet og midt i akten så faller jeg ut av henne og jeg putter den i rumpa hennes uten å være klar over det. Hun begynte å le og jeg lurte på hva det var og så sier hun "du er i rumpa mi, men bare kjør på" HAHAH. Hun hadde ikke planlagt analsex og jeg fikk ingenting på lillemannen. Pisspreik! manffolk lyger om slike fake skryte historier heeeele tia haha Jeg møtte en dame på butikken åsså bare plutselig var vi hoss meg å hadde analsex yee! ehh nei. Anonymkode: 38983...ec9 3
Krutegodt Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Altså om jeg har analsex, så tar jeg ikke så tungt at det kan komme litt skit på kølla... det er litt mye å forlange at det skal være klinisk rent.. dusjen etterpå fikser det som evt. skulle være.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 9 minutter siden, kalaush skrev: Hadde en fuckfriend forhold med en gift kvinne (en MILF) jeg tok henne bakfra på kjøkkenet og midt i akten så faller jeg ut av henne og jeg putter den i rumpa hennes uten å være klar over det. Hun begynte å le og jeg lurte på hva det var og så sier hun "du er i rumpa mi, men bare kjør på" HAHAH. Hun hadde ikke planlagt analsex og jeg fikk ingenting på lillemannen. Helt fullstendig usannsynlig at dette stemmer, det er kjempevondt hvis mannen bare stapper pikken inni anus uten forberedelser og at kvinnen er mentalt forberedt. Skjedde at mannen min bomma en gang og det var dødsvondt og jeg begynte å blø fordi muskelen var lukket og han lagde sår. Så jævlig rar ting å påstå. TS. Anonymkode: 1b8f7...f79 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #9 Skrevet 6. april 2020 Gjør aldri forberedelser. Går bra uansett. Anonymkode: c1d05...4ef
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #10 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig usannsynlig at dette stemmer, det er kjempevondt hvis mannen bare stapper pikken inni anus uten forberedelser og at kvinnen er mentalt forberedt. Skjedde at mannen min bomma en gang og det var dødsvondt og jeg begynte å blø fordi muskelen var lukket og han lagde sår. Så jævlig rar ting å påstå. TS. Anonymkode: 1b8f7...f79 Mannen min kan gjøre det samme på meg, ikke noe problem overhodet, så snakk for deg selv. Anonymkode: c1d05...4ef 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #11 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min kan gjøre det samme på meg, ikke noe problem overhodet, så snakk for deg selv. Anonymkode: c1d05...4ef Om han kan putte den inni uten noe problem så er det et stort problem. Du er vel skikkelig vid og slapp i rumpehullet regner jeg med. Er vel ikke lenge til før du må begynne å bruke bleie. Anonymkode: d522b...049 2
TEK Skrevet 6. april 2020 #12 Skrevet 6. april 2020 Hadde analsex med X’n. Aldri noen forberedelser. Olje i sussen og olje på kølla. Så var det bare å kjøre på. Det er vel det eneste som jeg savner ved henne.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. april 2020 #13 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig usannsynlig at dette stemmer, det er kjempevondt hvis mannen bare stapper pikken inni anus uten forberedelser og at kvinnen er mentalt forberedt. Skjedde at mannen min bomma en gang og det var dødsvondt og jeg begynte å blø fordi muskelen var lukket og han lagde sår. Så jævlig rar ting å påstå. TS. Anonymkode: 1b8f7...f79 Det har skjedd meg også, men det er nok ikke veldig vanlig.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. april 2020 #14 Skrevet 6. april 2020 Det har skjedd noen ganger at det ligger litt brunt i en ring bak kransen når vi er ferdige. Har stort sett alltid et håndkle liggende ved senga, så det er ikke et stort problem.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 Eksen min har en mye mindre penis en samboeren + at jeg hadde mye mer pålitelig magesystem på denne tiden. Det gjorde at jeg aldri følte jeg trengte å forberede meg før analsex med han. Pga av størrelsen trengte vi heller aldri noe mer enn spytt. Jeg ELSKER analsex, men har uregelmessig avføring og føler meg aldri klar for han... Jeg har prøvd å bruke tarmskyller, men det fungerer ikke godt på meg. Jeg føler meg ren og klar, men plutselig etter rundt en time kommer det mer vann ut... Anonymkode: 2cf89...ab7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #16 Skrevet 6. april 2020 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Det har skjedd noen ganger at det ligger litt brunt i en ring bak kransen når vi er ferdige. Har stort sett alltid et håndkle liggende ved senga, så det er ikke et stort problem. Fyfader så cringe nickname og bilde haha! Du virker så sykt barsk tøff og kul mann! damn! ;D Anonymkode: 38983...ec9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #17 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt fullstendig usannsynlig at dette stemmer, det er kjempevondt hvis mannen bare stapper pikken inni anus uten forberedelser og at kvinnen er mentalt forberedt. Skjedde at mannen min bomma en gang og det var dødsvondt og jeg begynte å blø fordi muskelen var lukket og han lagde sår. Så jævlig rar ting å påstå. TS. Anonymkode: 1b8f7...f79 Tja... Har du analsex jevnlig? Jeg har det jevnlig og jeg er veldig vant det så kjenner ikke noe til noe av det du beskriver. Er jeg kåt så er det bare å stappe den inn og jeg trenger ikke å være mentalt forberedt. Og fy.. så deilig det er.. Anonymkode: e38a6...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #18 Skrevet 6. april 2020 4 timer siden, TEK skrev: Hadde analsex med X’n. Aldri noen forberedelser. Olje i sussen og olje på kølla. Så var det bare å kjøre på. Det er vel det eneste som jeg savner ved henne. Bruker olje vi også fungerer veldig bra, og kona elsker det nå. Anonymkode: 9fd22...437
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #19 Skrevet 6. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pisspreik! manffolk lyger om slike fake skryte historier heeeele tia haha Jeg møtte en dame på butikken åsså bare plutselig var vi hoss meg å hadde analsex yee! ehh nei. Anonymkode: 38983...ec9 Lol, et av de morsomste innleggene jeg har lest i dag😂 Enig i at det er komisk med menn som skryter på seg sex online 😆😃 Anonymkode: 767a9...cac 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #20 Skrevet 7. april 2020 Jeg spyler 2-3 runder med vann i anus som jeg "driter" ut igjen. Tenk litt på kostholdet også, jeg spiser sunt og variert uten søtsaker/kaker/kjeks/kaffe etc. Bruk glid og kondom Vi har analt kanskje 1 gang i uken som maks, viktig å spare på gledene som gir ekstra kick. Eller kan man miste spenningen. Anonymkode: 7da73...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå