AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Del Skrevet 6. april 2020 For halvannet år siden skulle jeg trene opp slarkete leddbånd i knærne. Jeg trente mye bein/kne øvelser og endte opp med å få veldig vondt i senen som går ut fra kneet og ned mot leggen,og fikk diagnosen jumpers knee(tror jeg) bli bra etter behandling med nåler, trykkbølge og andre kneøvelser. Trener på treningssenter men har nå måttet gjøre trening hjemme og jeg synes det er vanskelig å få til kneøvelser når jeg ikke har riktig utstyr. I går kveld skulle jeg gjøre utfall øvelse som jeg ikke har gjort før, og etter det fikk jeg veldig vondt i begge senene som går fra kneet og ned mot leggen. Det kjentes akkurat ut som om da jeg hadde jumpers knee. Jeg la på is og trodde det gikk over men i dag verker det enda mer. Jeg er veldig stram i hamstrings, lysken og korsryggen fordi jeg har prolaps i L4 /L5. Hva gjør jeg nå? Tøyer og strekker eller tar pause fra beinøvelser? Anonymkode: ecb05...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 6. april 2020 #2 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg hadde "løpekne". Såpass at hvis jeg jogger så klarte jeg ikke å bøye eller løfte kneet. Det som tilslutt reddet kneet var sideplanken ett par ganger i uken, da jeg kom tilfeldig over en artikkel, og da hadde jeg vært innom lege og fysio flere ganger, og var tilogmed sykemeldt ifra jobben siden jeg nesten ikke klarte å gå. Men nå vet jeg ikke om du kan utføre den øvelsen med prolaps? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå