AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Hvis jeg tror på gud, hjelper det når jeg ber? Hjelper det å ha sterk tro når man ber en bønn? Hva hvis en som ikke tror ber en bønn? Vil gud høre de som tror mer enn de som ikke tror? 🙏 Anonymkode: f5276...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Det eneste du trenger å gjøre er å be ikke tenk noe mer over det. Gud hører alle om dem tror eller ikke. Du kan be om tegn hvis du vil forterke troen. be en bønn om å få troen forsterka gjennom signaler og tegn for eks om det er en bekymring. Anonymkode: 3b23a...861 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg tror på gud, hjelper det når jeg ber? Hjelper det å ha sterk tro når man ber en bønn? Hva hvis en som ikke tror ber en bønn? Vil gud høre de som tror mer enn de som ikke tror? 🙏 Anonymkode: f5276...7d2 http://forkynn.no/Taler/Andersen_Oivind/22_Luk11,5-13_Bed,saa_skal_eder_gis(red).mp3 (Tale om bønn) 🙂 Anonymkode: 03b42...224 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste du trenger å gjøre er å be ikke tenk noe mer over det. Gud hører alle om dem tror eller ikke. Du kan be om tegn hvis du vil forterke troen. be en bønn om å få troen forsterka gjennom signaler og tegn for eks om det er en bekymring. Anonymkode: 3b23a...861 Har bedt om signaler før, men aldri fått noe tegn. Har du fått tegn? Anonymkode: f5276...7d2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har bedt om signaler før, men aldri fått noe tegn. Har du fått tegn? Anonymkode: f5276...7d2 Ja har fått tegn mangen ganger, det spørs jo hva du mener med tegn. det kan komme en uke etter. eller en måned. Og bare en liten betydelig ting ikke noe hokkuspokkus. Det kan være alt. Mangen ganger får man ikke med seg med seg signalet med en gang når det skjer fordi man har forhøye forventninger men heller realiserer når dem tenker tilbake et år etterpå at det var et tegn som for eks en simpel samtale med noen. Bare vær tålmodig og be. Anonymkode: 3b23a...861 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 Har ikke nødvendigvis følt meg direkte bønnhørt, men det har gitt meg en sterk ro i situasjoner jeg har trengt det. Det hjelper til å roe ned angst og bekymring Anonymkode: 0c491...c5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå