Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg tror på gud, hjelper det når jeg ber? Hjelper det å ha sterk tro når man ber en bønn? Hva hvis en som ikke tror ber en bønn? Vil gud høre de som tror mer enn de som ikke tror? 🙏

Anonymkode: f5276...7d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du trenger å gjøre er å be ikke tenk noe mer over det. Gud hører alle om dem tror eller ikke. Du kan be om tegn hvis du vil forterke troen. be en bønn om å få troen forsterka gjennom signaler og tegn for eks om det er en bekymring.

Anonymkode: 3b23a...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg tror på gud, hjelper det når jeg ber? Hjelper det å ha sterk tro når man ber en bønn? Hva hvis en som ikke tror ber en bønn? Vil gud høre de som tror mer enn de som ikke tror? 🙏

http://forkynn.no/Taler/Andersen_Oivind/22_Luk11,5-13_Bed,saa_skal_eder_gis(red).mp3   (Tale om bønn) 🙂

Anonymkode: 03b42...224

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste du trenger å gjøre er å be ikke tenk noe mer over det. Gud hører alle om dem tror eller ikke. Du kan be om tegn hvis du vil forterke troen. be en bønn om å få troen forsterka gjennom signaler og tegn for eks om det er en bekymring.

Har bedt om signaler før, men aldri fått noe tegn. Har du fått tegn?

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bedt om signaler før, men aldri fått noe tegn. Har du fått tegn?

Ja har fått tegn mangen ganger, det spørs jo hva du mener med tegn. det kan komme en uke etter. eller en måned. Og bare en liten betydelig ting ikke noe hokkuspokkus. Det kan være alt. Mangen ganger får  man ikke med seg med seg signalet med en gang når det skjer fordi man har forhøye forventninger  men heller realiserer når dem tenker tilbake et år etterpå at det var et tegn som for eks en simpel samtale med noen. Bare vær tålmodig og be.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke nødvendigvis følt meg direkte bønnhørt, men det har gitt meg en sterk ro i situasjoner jeg har trengt det. Det hjelper til å roe ned angst og bekymring

Anonymkode: 0c491...c5e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...