Hulderen Skrevet 6. april 2020 #21 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle egentlig på hytta i påsken med familien, men det er jo hytteforbud. Gjelder dette da alle hytter? Jeg har ei trehytte bygd i trærne i hagen min, er det greit å dra dit? Er jo bare noen meter i fra huset. Der bruker jeg, ungene og mannen å sitte hele påsken, mens vi spiller poker og spiser påskegodt og vi vil jo gjærne få vært der i år også. Anonymkode: 96269...6c1 Dette kunne vært morsomt. Men hvis du fulgt med litt, så ville du ha visst at det er tillatt å oppholde seg på hytter i egen kommune. Og da er hele vitsen din blåst. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #22 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle egentlig på hytta i påsken med familien, men det er jo hytteforbud. Gjelder dette da alle hytter? Jeg har ei trehytte bygd i trærne i hagen min, er det greit å dra dit? Er jo bare noen meter i fra huset. Der bruker jeg, ungene og mannen å sitte hele påsken, mens vi spiller poker og spiser påskegodt og vi vil jo gjærne få vært der i år også. Anonymkode: 96269...6c1 Trollebolle. Anonymkode: 32b09...81f
Fremhevede innlegg