Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp med dette. Har prøvd å funnet ut av det, men viser seg å ikke være like lett. 

Ei venninne var plutselig en dag her borte fra listen min på snap. Samboeren hadde henne så jeg. Hun kan ikke ha blokkert heller. Påstår at jeg er på hennes liste? Virker jo helt rart. Sendte bilde for å prøve å bevise. Men står på ventede at jeg må godkjenne snappen! Kunne tro hun hadde opphevet blokkering eller noe. 

Jeg har ikke sletta og heller ikke blokkert. Hva skjer når noen sletter eller blokkerer? Hvordan få finne ut av dette :)? 

Anonymkode: c425f...f14

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det står ventende når du har sendt en snap så er du enten slettet fra snappen til den andre, eller så har ikke personen godtatt deg som venn

Anonymkode: dc731...d73

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har sendt til deg og du må godkjenne virker det som hun ikke er din venn. Hun kan selvfølgelig ha slettet eller blokkert deg og lagt deg til på nytt, men i så fall må du jo ha fått opp varsel om det. Det kan også være hun er slettet hos deg, enten ved en feiltagelse eller av andre. Skulle nesten tro det hvis du ikke har fått ny venneforespørsel. 

Det er også forskjell på innstillinger med tanke på dette. Jeg har det f.eks. slik at folk jeg ikke har på vennelista kan sende snap. 

Anonymkode: 92fe5...e81

AnonymBruker
Skrevet

Når du går inn på snapprofilen hennes, der du kan se snapscore, og du ikke ser snapscoreen hennes, da er du sletta/blokka.

Anonymkode: 8398d...28c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du går inn på snapprofilen hennes, der du kan se snapscore, og du ikke ser snapscoreen hennes, da er du sletta/blokka.

Anonymkode: 8398d...28c

Jeg tror jeg ble slettet av en fyr jeg holdt på med. Snapscoren var der, men scoren økte ikke. Og han snappet MYE hver dag. En annen ting var at kartet hans ikke kom opp når jeg trykket på profilen, og jeg kunne ikke spørre om gps-posisjonen hans (kartet var der hele tiden før). Kartet ligger på alle de andre vennene mine sin profil. Er dermed helt sikker på at han slettet meg, selv om scoren lå der. 🤔

Anonymkode: 21d36...1a4

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2020 den 17.03):

Jeg tror jeg ble slettet av en fyr jeg holdt på med. Snapscoren var der, men scoren økte ikke. Og han snappet MYE hver dag. En annen ting var at kartet hans ikke kom opp når jeg trykket på profilen, og jeg kunne ikke spørre om gps-posisjonen hans (kartet var der hele tiden før). Kartet ligger på alle de andre vennene mine sin profil. Er dermed helt sikker på at han slettet meg, selv om scoren lå der. 🤔

Anonymkode: 21d36...1a4

Akkurat det opplever jeg nå. Har ikke prøvd å be om posisjonen hans. Men vi snapper litt, og han ser storyene mine. Han legger så og si aldri ut noe på storyen. 

Men i mine innstillinger står det at kr nå venner kan kontakte meg og se mine storys. Så kan jeg være sletta da? 

Anonymkode: 546da...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...