Gå til innhold

Hva skal til før du ikke stoler på FHI lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye feilinformasjon (eller skal vi si fake news?) må FHI komme med før du ikke lenger stoler på dem? Kan de noen sinne komme til et punkt hvor de ikke er troverdige i dine øyne selv om de altså er våre offisielle myndigheter på helse? Eller er du en av de som om du hadde bodd i Iraq hadde stolt på "komiske Ali" hele veien for han er jo tross alt en representant fra myndighetene som jo er de fremste eksperter på dette?

Fakta er at FHI altså har tatt feil hele veien. Og feilene har UTELUKKENDE vært i en retning, og det er at de har undervurdert viruset. Vi justerer kontinuerlig modellene våre sier de. Ja hva er verdien i modellene da hvis de ikke sier noe som helst om virkeligheten fremover?

Jeg kunne ha fortsatt i lang tid. Og det er altså mange ting som de fremdeles mener i dag som går imot hva forskningen viser (som f.eks maskebruk, og luftsmitte).Og de mener altså fremdeles at skoler kan åpnes, og at utstrakt testing ikke har noen betydning (tvert imot hva WHO sier), at antivirale medisiner som viser lovende virkninger ikke skal gis til folk før etter månedsvis med studier først på tross av at dette er gamle medisiner som det er godt kjent hva slags bivirkninger, doseringer, ol. er på. Osv.

Som sagt hva skal til for deg? Kan de si hva som helst og du vil fortsette å ha tillit til dem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sau og følger flokken, da jeg tenker jeg ikke har mer kunnskap om helse enn FHI. Min master i pedagogikk, gir meg ikke kunnskap i helse.

Anonymkode: cfc16...39b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler på dem. De vet best. Ingen vet 100% noe som helst om dette, men de vet så uendelig mye mer enn alle disse selvutnevnte ekspertene på KG

Anonymkode: d0e4b...f54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på å spre falske nyheter bevisst og å ta feil. Det er ingen grunn til å tenke konspiratorisk og tro det ligger bevisste tanker om villedning av folket bak dette. 

Jeg har full tillit til at FHI og myndigheter generelt vil oss det beste. 

Anonymkode: e6d17...1b0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vesentlig mer tillit til dem enn noen av dommedagsprofilene her inne. 

Selvfølgelig er mange av teoriene deres feil, dette er et helt nytt virus hos mennesker. 

• Liker 3
  • Opprett ny...