AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Diskuterer overtid med sjefen. Hun svarer ikke på det jeg spør om. Hån ler av mine argumenter. Later som at mine meninger er latterlige når de er veldig relevant. Hun er veldig frekk og provoserende. Hun Sa jeg kunne slutte hvis jeg ikke likte avgjørelsen hennes. Dett har hun sagt til fire andre i bedriften også. Hva gjør man med sånne sjefer? Anonymkode: 1445f...e7f
Krutegodt Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Uten å få noe kontekst av hva saken dreier seg om og hva slags argumenter du faktisk kommer med, så hadde jeg funnet meg en ny jobb...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Hva man gjør? Man søker på alle aktuelle jobber, og bruker ikke vedkommende sjef som referanse. Det beste er å ikke si noe til sjefen om at man søker andre jobber, få en kollega til å være referanse. Anonymkode: bd230...0eb
herzeleid Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Jeg tenker en går noen runder med seg selv, gjerne med en objektiv tredjepart også, og tenker over om en selv kan ha misforstått eller feiltolket og om ens egne argumenter virkelig er så rimelige som en tenkte. Om en fortsatt sitter med samme standpunkt tenker jeg en enten bør se seg om etter en ny jobb, eller varsle internt eller tar det med egen organisasjon om noen virkelig oppfører seg urimelig og ufint. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Diskuterer overtid med sjefen. Hun svarer ikke på det jeg spør om. Hån ler av mine argumenter. Later som at mine meninger er latterlige når de er veldig relevant. Hun er veldig frekk og provoserende. Hun Sa jeg kunne slutte hvis jeg ikke likte avgjørelsen hennes. Dett har hun sagt til fire andre i bedriften også. Hva gjør man med sånne sjefer? Anonymkode: 1445f...e7f Det blir egentlig veldig vanskelig å svare på. Jeg synes ikke sjefens oppførsel er akseptabel i det hele tatt, bare så det er sagt. Man snakker ikke sånn til andre, ler av dem og slik. Men det kommer jo også litt an på hva du mener og argumenterer med også. Noen ganger har folk veldig merkelige krav og meninger også. Anbefaler deg å ta kontakt med fagforening hvis sjefen behandler deg dårlig. Anonymkode: b1331...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Det er noe dritt når en leder i et lite firma er psykopat eller på annen måte utilsnakkelig. Jobber du der, gjør du så godt du kan og samler erfaring, mens du leter etter noe nytt. Anonymkode: b4c84...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er noe dritt når en leder i et lite firma er psykopat eller på annen måte utilsnakkelig. Jobber du der, gjør du så godt du kan og samler erfaring, mens du leter etter noe nytt. Anonymkode: b4c84...e6c Støtter denne. Akkurat vært i lignende situasjon selv, er nå sykemeldt ut oppsigelsestiden. Anonymkode: ea76c...bc2
Gjest Optimo Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun Sa jeg kunne slutte hvis jeg ikke likte avgjørelsen hennes. Ta henne på ordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå