AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Er det noen her inne som har prøvd å ta en ISKALD dusj minst 3 minutter hver dag i en kort periode? jeg prøvde det for et år siden i tre uker, jeg fikk reslutater allerede dag 1! og min erfaring var at jeg ble kjempe varm i kroppen etterpå altså den følelsen av bra blodsirkulasjon etter man har jogget og var veeeldig avslappet og hadde kjempe dyp og rolig pust, Man skulle trodd at man frøs ræva av seg etterpå og var tungpustet og stressa.... hadde også mye mer energi resten av dagen, sov som en baby om natta hvis jeg gjorde det på kvelden, og forbrenningen min var skyhøy hvis jeg gjorde det på morgenen! mistet mye fett rundt magen, jeg er slank fra før av da. Jeg hadde også bedre fokus. Og ikke minst jeg mistet veldig mye mindre hår, håret mitt ble mye sunnere og ble kvitt all kløe og flassing i hodebunn. Håret ble ikke fett selv om jeg ikke brukte shampo. Og huden i ansiktet mitt og på resten av kroppen ble mye mykere porer forsvant og små kviser og nupper og all irritasjon. Det som var det beste var at jeg fikk mye energi hvis jeg gjorde det på morgenen samtidig ble helt stressfri avslappet og fokusert, Mens jeg opplevde det samme på kvelden uten at energien står i veien for å kunne sove fordi det er er en naturlig fokusert mental relativiserende energi som også er veldig avslappende og perfekt før leggetid. Og veldig bra etter trening og jobb for å revitaliseres mentalt og fysisk som en pick me up. Jeg vet det er ukomfortabelt men for meg har ikke det noe å si når det er så mye positivt som kommer av det akkurat som trening det er heller ikke komfortabelt og varer mye lengre en bare 3-5 min. Jeg gjorde dette hver dag uten å vaske håret og samtidig tok en varm dusj to ganger i uka for å vaske håret. Anonymkode: d4595...ca0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Har prøvd det noen ganger, det har i grunn bare resultert i at jeg blir smått forbanna, fordi det er både ubehagelig og grenser til å gjøre vondt. Vet ikke om jeg klarer å holde på med det over tid, men skal vurdere det hvis det er noe dekning for at det bringer med seg mye helsefremmende, bedre hår ol (nå er i grunn håret rimelig fint, men skal se). Jeg så i hvert fall ingen resultater fra dag en, som du forteller om 😕 Anonymkode: 2daec...f8e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Det jeg mener men det da er at Resultatene jeg fikk dag 1 var bare mental og fysisk energi null stress. utseendemessigt så jeg mye resultater rundt midjen huden og håret etter en uke ca. Anonymkode: d4595...ca0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Det jeg mener men det da er at Resultatene jeg fikk dag 1 var bare mental og fysisk energi null stress. utseendemessigt så jeg mye resultater rundt midjen huden og håret etter en uke ca. Anonymkode: d4595...ca0 Ja, forsto det 😄 Regner ikke med det skjer noe med hår og hud i løpet av en dag eller to. Men her ble det ikke noe som helst positive resultater, men skal gi det et forsøk igjen, i hvert fall når sommeren er litt nærmere og det er litt varmere i luften. Har forsøkt det en stund, men husker ikke hvor mange dager. Anonymkode: 2daec...f8e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 Våter du håret med kaldt vann da du gjør dette også? Eller unngår i håret? Anonymkode: 07e3b...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå