Gå til innhold

Bill Gates advarte om dette for 5 år siden..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://youtu.be/6Af6b_wyiwI

Det er jaggu mye smarte folk advarer om som myndighetene ikke hører på.

En annen ting som også er advart om fra bl.a Stephen Hawkins og Bill Gates ++ er jo AI teknologi. Ingen lytter

Også er det alle forskerens som har advart i snart 30 år om global oppvarming. 

Men vi mennesker klarer bare ikke samle oss for å endre måten vi gjør ting på. Jeg blir helt oppgitt over vår natur noen ganger.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mye som blir advart om i det store og hele. Det er i grunn så mye at hvis vi skulle tatt hensyn til alt, laget tiltak for alt som blir advart om, så hadde vi ikke gjort annet.

Anonymkode: 1e2df...859

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra at Elon Musk advarer om alt for smarte datamaskiner, til store kjendiser som advarer mot dommedag, vaksiner og mer til.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye som blir advart om i det store og hele. Det er i grunn så mye at hvis vi skulle tatt hensyn til alt, laget tiltak for alt som blir advart om, så hadde vi ikke gjort annet.

Det er faktisk ganske mange forskere og ellers smarte folk som har hatt pandemi som øverste trussel lenge nå, det ville jo være veldig lurt å forberede seg på noe som all forskning viser mange indikatorer for at kommer til å skje snart da. 

Vi hadde jo også Ebola som skremsel, som heldigvis ikke var respiratorisk sykdom, men lærte vi? Nei. Det er utrolig hvor flinke vi er til å se andre veien. Før 22. Juli sa faktisk også Kripos at en av de største trusselene for landet var høyere ekstremisme, sjekket vi dem opp noe særlig mere etter advarselen? Neida, vi sjekket bare alle som heter Ali Akbar, fordi vi ikke klarer å bryte ut av ett satt tankemønster. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra at Elon Musk advarer om alt for smarte datamaskiner, til store kjendiser som advarer mot dommedag, vaksiner og mer til.

Når sa jeg at vi skal høre på kjendiser?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker en som allerede i 1999 advarte om at et eller annet ville skje en eller annen gang. Det er over 20 år siden.

Spol til 5:34.

Anonymkode: c3b86...a1c

Skrevet

At det ville komme en ny stor pandemi har det vel aldri vært særlig mye tvil om, og at det skulle oppstå i løpet av vår levetid tror jeg heller ikke det har vært så stor tvil om. 

• Liker 1
  • Opprett ny...