AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Har hatt en så sprø drøm med mye symbolikk i og lurer på om noen vil prøve seg på en tolkning. Jeg hadde fått en ny arbeidsplass - var liksom første dag på jobben. Vet ikke helt hva bedriften drev med men det var liksom noe innen slakteri eller vasking av arbeidstøy eller noe sånt - litt "skittent" industrimiljø på en måte. Jeg hilste på sjefen, som var en vanlig mann i trettiårene eller noe. Men det som var litt spesielt var min første arbeidsoppgave - jeg skulle passe på en hel, død, slaktet gris. Den var altså veldig stor men rengjort og sånt. Jeg syntes jo det var litt rart men tok oppgaven på alvor og avventet nærmere beskjed om hva jeg skulle gjøre med grisen. På kvelden var det fest med jobben og jeg ble for full - kastet opp på toalettgolvet. Sa unnskyld med det samme og vasket golvet etter meg - mens griseskrotten ventet utenfor døra. Etterpå skulle jeg gå å legge meg - fortsatt med grisen. Hadde ikke noe sted å sove så jeg måtte finne en bakke under en stor stein å sove under - griseskrotten var fortsatt med men begynte å bli litt gammel og skrukken. Gikk tilbake til jobben neste dag tror jeg, men fikk aldri noe svar på hva som skulle skje med denne grisen. Anonymkode: 2f5cf...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Drømmer er en prosessering av inntrykk hjernen har hatt. Den rydder bare i korttidsminnet. Drømmer har ingen betydning og trenger ikke tolkes. Anonymkode: d6a0b...36f 5
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 https://illvit.no/mennesket/hjernen-medisin/drommetydning-vitenskapen-fornyer-den-klassiske-drommetydning Her den vitenskapelige forklaringen på hva man drømmer, men vet ikke om du er interessert i det ? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 6 minutter siden, Rogadame skrev: https://illvit.no/mennesket/hjernen-medisin/drommetydning-vitenskapen-fornyer-den-klassiske-drommetydning Her den vitenskapelige forklaringen på hva man drømmer, men vet ikke om du er interessert i det ? Artikkelen var grei nok den, men jeg vil vite hvorfor jeg måtte drasse rundt på en s ær slaktet gris i drømmen min! Er det fordi jeg er lærenem og ansvarlig nok til å bli betrodd bedriftens innerste gris? HI Anonymkode: 2f5cf...2fc
Rogadame Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artikkelen var grei nok den, men jeg vil vite hvorfor jeg måtte drasse rundt på en s ær slaktet gris i drømmen min! Er det fordi jeg er lærenem og ansvarlig nok til å bli betrodd bedriftens innerste gris? HI Anonymkode: 2f5cf...2fc Ingen grunn til du drømmer det. Jeg drømte jeg fløy en sopelime til jobb istedenfor kjørte bil, fordi jeg har sett for mye Harry Potter med barna mine. Betyr absolutt ingenting det altså.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Du savner en baby. Anonymkode: c1c7b...a0b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 Dersom det var et slakteri, betyr grisen verdifull vare. Dyr nok til å vurderes som viktig, billig nok til å gis deg til ansvar. Du ble gitt et ansvar som syntes å være for deg litt teit, men du skulle vise ansvar selv om du ble beruset. Tolker det som at du ikke er redd for å ta i et tak, og kan ta på deg ansvar du selv syns er litt bak mål, men det er en jobb så du gjør det. Hva betyr forresten en død gris for deg i virkeligheten? Anonymkode: 52c3b...37c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 Koronna, smitte, rengøring. Du påvirkes av tidens tanker om den tid du er inne i. Anonymkode: 59616...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå