AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Denne bussjåføren irriterte seg blant annet over et svin av ei kvinne, som hosta på bussen, uten å dekke munnen. Bussjåføren er nå død av korona. Ingen vet hvor smitten kom fra, men han var ikke veldig gammel. https://www.dagbladet.no/nyheter/bussjafor-fortvilte---dode-av-coronavirus/72336104 Anonymkode: 1662d...916
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Videoen kommer ikke til å gjøre noen forskjell. Sånne mennesker driter i alle andre enn seg selv og kommer til å fortsette med det. De finnes resten av tida også, men blir mer synlige under en pandemi. Du snakker dessverre til døve ører. Anonymkode: 84e91...316 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Foreldre driter i korona, de vil bare ha ungene i barnehagen og på skola for de er lei. Anonymkode: 82e9e...5f6 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Videoen kommer ikke til å gjøre noen forskjell. Sånne mennesker driter i alle andre enn seg selv og kommer til å fortsette med det. De finnes resten av tida også, men blir mer synlige under en pandemi. Du snakker dessverre til døve ører. Anonymkode: 84e91...316 Det tror jeg dessverre kan gjelde mange, men jeg håper at noen som ikke har tenkt over det, kanskje får seg en oppvekker og skjerper seg. Anonymkode: 1662d...916
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Foreldre driter i korona, de vil bare ha ungene i barnehagen og på skola for de er lei. Anonymkode: 82e9e...5f6 Da får de heller la være å jobbe så mye, hvis de ikke strekker til. Man må tilpasse seg situasjonen. Viruset tar ikke hensyn til folks levesett. Anonymkode: 1662d...916
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #6 Skrevet 6. april 2020 Idag har jeg våget meg ut et par nødvendige ærend.... og jeg er sjokkert over ...at folk ikke følger retningslinjene om sosial distannsering, 1 m avstand på butikk og ellers. Alle gikk rundt som vanlig, unger , gamle og voksne. har det vært sånn hele tiden, eller har folk begynt å bli lei? Anonymkode: f9743...23b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #7 Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Idag har jeg våget meg ut et par nødvendige ærend.... og jeg er sjokkert over ...at folk ikke følger retningslinjene om sosial distannsering, 1 m avstand på butikk og ellers. Alle gikk rundt som vanlig, unger , gamle og voksne. har det vært sånn hele tiden, eller har folk begynt å bli lei? Anonymkode: f9743...23b Litt begge deler, tror jeg. En del har vært sånn hele tida, og en del ble lei etter noen dager eller et par uker. Det ble jo sol, må vite! Anonymkode: 84e91...316
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #8 Skrevet 6. april 2020 "Han var amerikansk og overvektig og hadde sikkert diabetes 2. Folk dør av influensa hele tida. Ingen vits i å stoppe samfunnet av den grunn." De som ikke tar dette på alvor nå, kommer ikke til å ta det på alvor før sykdommen treffer dem direkte. Anonymkode: b1c3d...b86
Anbefalte innlegg