AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #1 Skrevet 6. april 2020 Heihei, Jeg tenker å ta en bachelor for å bli byggeingeniør. Noen som har gått dette og har noen spesielle anbefalinger/noe utstyr jeg bør gå til anskaffelse av?:-) Og ikke minst: hva er det beste/verste med studiet? Anonymkode: 6e7b9...0d0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Kalkulator og PC? Anonymkode: e722e...ca6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Modellering på pc, beregninger, utregninger, mye mye mye matte. Det er normalt å bli konsulent i et byggefirma f.eks. Eller innen vei og anlegg. Liker du matte og teknologi svært godt, kjør på. Men dersom du ikke brenner for det, styr unna. Anonymkode: 23261...a67
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #4 Skrevet 6. april 2020 Trenger ingenting spesielt. Kalkulator og PC. Du får sannsynligvis oppgitt type kalkulator i pensumlista. Kan ikke huske at jeg hadde noe spesielt utstyr da jeg studerte. Hvilket utstyr hadde du i tankene? Anonymkode: e8f10...44c
xssx Skrevet 6. april 2020 #5 Skrevet 6. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Heihei, Jeg tenker å ta en bachelor for å bli byggeingeniør. Noen som har gått dette og har noen spesielle anbefalinger/noe utstyr jeg bør gå til anskaffelse av?:-) Og ikke minst: hva er det beste/verste med studiet? Anonymkode: 6e7b9...0d0 Hei. Eg har og tenkt å ta bachelor for å bli byggingeniør. Korleis skule har du søkt deg inn på? Synes sjølv modellering ol. ser veldig interessant ut:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 6 timer siden, xssx skrev: Hei. Eg har og tenkt å ta bachelor for å bli byggingeniør. Korleis skule har du søkt deg inn på? Synes sjølv modellering ol. ser veldig interessant ut:) Vil gå i Oslo, så blir der. Hva med deg? Anonymkode: 6e7b9...0d0
Read Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 En kraftig bærbar pc og kalkulator. Sannsynligvis er det ikke lov med kalkulatorer som kan løse og tegne funksjoner, så kjøp en enkel casio til 200/250kr. Verste med studiet: masse tung matte. beste med studiet: stor valgfrihet. Byggingeniør er er utrolig bredt kompetansefelt, med mange ulike spesialiseringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå